יהודה צור לביא ז"ל (1943- 1983)

יהודה הצטרף לרפאל בשנת 1973 כראש אגף הסגל.

כראש אגף הסגל גילה יהודה כושר ניתוח וחשיבה ובנה מחדש את היחידה, גיבש וקבע דפוסי עבודה והעלה את רמת תפקודה. תרומתו לרפאל, באותן השנים, זכתה לשבחים מצד המנכ"ל.

במשך השנים קודם יהודה לראש שטח טכנולוגיות מתכת ובמהלך כהונתו יזם והפעיל שיפורים רבים שזכו להערכה וסייעו באופן משמעותי לעמידת פרויקטים ברפאל בתוכניות העבודה שלהם. הוא הביא עימו תרומה אישית משמעותית ביותר לחיזוק והתפתחות מוקדי הידע של טכנולוגיות מתכת בשטחו, שיפר מאוד את כושר הסיוע של השטח לפרויקטים בפיתוח אבי-טיפוס והצטיין בניהול השטח.

הישגיו של יהודה בשני תפקידיו השונים הם בעלי חשיבות עצומה לרשות כולה. להישגים אלה לא היה מגיע ללא כישוריו הנרחבים בנושאי ניתוח בעיות, היבט רב-שנתי, חיפוש מתמיד של חידושים טכנולוגיים, ניהול בשיטות מתקדמות ויחסי אנוש מצוינים מלווים בטיפוח רוח צוות.

יהודה זכה להערכה רבה על מילוי תפקידו בנאמנות ועל כישרון בלתי רגיל עוד בהיותו קצין בצבא קבע וכעובד רפאל מן השורה. תרומותיו היו משמעותיות ביותר לרפאל בעבודתו ובתפקידיו השונים ועל כך נשלח להשתלמויות ולימודי תואר שלישי בארה"ב כעובד מחקר בכיר מאוד.

יהודה נפטר בטרם עת, הותיר אחריו חלל גדול בקרב עובדיו, חבריו לעבודה ומשפחתו.

יהי זכרו ברוך

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן