יוסף (יוסלה) יודוביץ ז"ל

אבלים: המשפחה וקיבוץ כפר מנחם.
ההלוויה תתקיים ביום ג' ה- 25.09.18, בשעה 17.00, בית עלמין קיבוץ כפר מנחם.

6 Comments

  1. חנינא פורת

    תנחומים למשפחת יודוביץ', ליעל ואחיותיה, ולמשפחתה של יעל בעין-החורש ולקיבוץ כפר-מנחם על מותו של יוסל'ה יודוביץ' איש רעים להתרועע. הכרתי את יוסל'ה מאז שירותי בצה"ל בשריון ואף זכיתי, טרם עלייתו המסחררת בסולם הדרגות, אף לפקד עליו. לאחר שהיינו למשפחה התחזקו הקשרים ושמחתי לפוגשו, תמיד ענייני, ביקורתי ומסקרן. לא ידעתי על מחלתו ופטירתו הייתה פתאומית עבורנו. לצערי לא התאפשר לנו להגיע ללוויה ושולחים ניחומים לבני משפחתו ובמיוחד ליעל מעין החורש ולאחיות ולילדיה של יעל, הדס, בשמת, שאול ואפרת ומשפחותיהם.
    שלא תדעו עוד צער,
    ברכה וחנינא ובני ביתם.

  2. Sher Meir

    פגשתי את יוסלה שהיה בן 13 ואני 10, יומיים היינו כילדים מבלים כולל בבריכה בקיבוץ הכרתי אז חלק מהמשפחה ואהבתי את הוריכם ואותכם מבלי שתדעו .. הורינו היו חברים וניסו ככל שיכלו שישאר הקשר גם בייננו הבנים והבנות שלהם .. עם השנים היתה התרחקות .. כאשר הורי היו בחיים והאמא רבקה ביקרה אצל שרה כמעט מדי חודש ישבתי אחרי כל ביקור והתעדכתי מה קורה עם כל המשפחה.. ואצלי תמיד היתה חיבה גדולה להורים ליוסלה ולכולכם …מי יתן ולא תדעו צער ..מאיר שר .

    • שולי נוה

      מאיר תודה מקרב לב.
      הזכרת לנו את שנות הילדות ואת המפגשים המשפחתים שהיו בזכות האמהות שלנו ואת הביכורים בכפר מסריק.
      תודה ממני שולי מאחיותי ומילדיו של יוסלה.

  3. דני סלוצקי

    בצער רב אני נפרד ממפקדי הגיבור שבמשך מספר שנים היה לי הכבוד להיות איתו באותו נגמ"ש. במלחמת יום כיפור צלחנו ביחד את התעלה ונלחמנו בסרפיאום. יוסלה לחם כארי תוך כדי שהוא נותן פקודות בקשר, מפקד משכמו ומעלה. בסוף הלחימה במתחם אמר לי, יום קשה היה לנו.
    חבל שעזב אותנו והוא רק בן 76.
    יהיה זכרו לעד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן