יחזקאל (צ'רלי) דרוקמן ז"ל

המשפחה אבלה.
ההלוויה תתקיים ביום ב' ה- 09.04.18, בשעה 16.00, בית ההספד קהילת ירושלים, בית עלמין גבעת שאול, ירושלים.
יושבים שבעה בבית המנוח, רחוב גלבר 24, דירה 26, רמת דניה, ירושלים.

החברים: רחל בן בסט, תלמה וג'ו ברנר, ורדה וחנינא ברש, יהודית ושי גרינשפון, חנה ודובי לויטה, ליאורה וצביקה לינצ'בסקי, שרה ויוסי קרמן, נוגה ומשה קוטלר, בלה וסאשה קסלר, אסתי ושי שהמי, שושנה שטטר ומרים ואלי שמואלי אבלים ומנחמים את נעמי והמשפחה על פטירת יקירם.

השכנים והחברים מרחוב קובובי 23, ירושלים, מנחמים את נעמי, חגית, מיכל, יונתן ומשפחותיהם על פטירת יקירם.

יוצאי מחלקת הנפט במכון הגיאולוגי: שלמה אשכנזי, בנימין בוכבינדר, יוסי ברטוב, מוסיק גולדברג, דן גיל, טוביה וייסברוד, יוסי לנגוצקי, עמיחי סנה, עמנואל סקל וחיה שנהב אבלים ומנחמים את חגית, מיכל, יונתן, נעמי ובני ביתם על פטירת יקירם.

3 Comments

  1. שמעון אילני

    צ'רלי דרוקמן, אדם הגון וישר, חבר נאמן, גיאולוג מצטיין וחרוץ. תמיד נכון לעזור. מאיר פנים ומחייך. הולך ופוחת הדור. אתה תחסר לכולנו.

  2. ענת פדן

    שלום נעמי, חגית, מיכל ויונתן

    היום נודע לי שצ'רלי איננו עוד ונפלה עליי עצבות גדולה. הייתי בדירה של ההורים שלי, ורבקה הדיירת סיפרה לי. הרגשתי שאבד לנו אב הבית. צ'רלי ממש הטביע חותם של איכות משובחת על הבית. הוא היה בקי כל כך בכל מערכות ההפעלה של הבניין ומעורב בטיפול בו, וכל זה היה רק הנדבך שמעל אישיותו החמה והמקסימה. תמיד היה אדיב ובכל עת היה נכון לעזור בעצה או במעשה.
    אני זוכרת שאחרי שאבא שלי נפטר הוא בא לשבעה עם רשימה כתובה בכתב ידו ובה כל הדברים שצריך לעשות והרשויות שצריך לגשת אליהן — כל כך מעשי ונבון וכל כך נחוץ.
    נזכור אותו תמיד באהבה ובהערכה — אין רבים כמוהו ועכשיו הם התמעטו.

    ענת פדן
    חצי קומה מתחת 🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן