יעל טייכמן בן מאיר ז"ל

אבלים: אמה: גאולה טייכמן, בעלה: אריה בן מאיר, אחיה: אילת עדות ובני ביתה, מיכל ברקאי ובני ביתה, אייל טייכמן ובני ביתו, גיסותיה: מיכל טייכמן ובני ביתה וגניה מיכאלי ובני ביתה.
ההלוויה תתקיים ביום ד' ה- 27.03.13, בשעה 15.00, בית עלמין קיבוץ חורשים.
ביקורי ניחומים יתקיימו בבית המנוחה, רחוב שנת היובל 6, הוד השרון, ביום ה' ה- 28.03.13, ובימים ג'-ה' ה- 02-04.04.13.

המרכז ללימודים אקדמאיים אבל ומנחם את גאולה, אריה, איילת, מישה אייל והמשפחות על פטירת יקירתם.

ציפי ואבי ביתן, המשפחה המורחבת והעובדים ברשת מכללות בע"מ מנחמים את גאולה, אריה, איילת, מישקה, אייל והמשפחות על פטירת יקירתם.
המנוחה ניהלה את שלוחת דרבי בישראל והייתה סמנכ"ל המרכז ללימודים אקדמיים.

המרכז האקדמי כרמל, הנהלת המכללה, הסגל האקדמי והסגל המינהלי מנחמים על פטירתה.

מבקר המדינה ונציב תלונות הציבור, המנהל הכללי, העובדים במשרד מבקר המדינה והגמלאים מנחמים את אריה בן מאיר והמשפחה על פטירת רעייתו.

המשפחה מודיעה כי במלאות שנה לפטירת יקירתם תתקיים אזכרה ביום ו' ה- 28.03.14, בשעה 11.00, בית עלמין חורשים.

9 Comments

  1. אלמוג שם-טוב

    תנחומיי למשפחה, אני משתתף בצערכם!
    יעל הייתה אישה חזקה, אכפתית, מלח הארץ, חכמה ונדיבה.
    היא עזרה לי מאוד בלימודים. בלעדיי התמיכה והאכפתיות שלה לא הייתי מגיע איפה שאני היום!
    לצערי הרב לא יצא לי להודות לה על זה.

    שלא תדעו עוד צער…

  2. ד"ר סאאד חאג' יחיא

    תנחומיי למשפחה, אני משתתף בצערכם!
    יעל הייתה אישה חזקה, אכפתית, מלח הארץ, חכמה ונדיבה.
    היא עזרה לי מאוד בלימודים.תנחומי. שלא תדע עוד צער.

  3. רן אביטל

    יעל, איך לא אהבת את השטויות האלה…ובכ"ז אכתוב כמה מילים, אז אל תכעסי עלי…, את בוודאי סקרנית לדעת מה אכתוב, לי אין אפילו מושג…אז ככה – כמי שעבד לצדך שש/שבע שנים, סגנך בהגדרה, למדתי ממך רבות, אז ראשית תודה רבה! אני נזכר בבית דינין, רמת אפעל, סגריות, קפה, פירות לפעמים, משהו מתוק, בעלי חיים, מתן בסתר, פשטות, חכמה, צחוק, עצבים…וואוו כמה שנאת טמטום, אהבת ישופים וצפרדעים, חמש בבוקר בעבודה עד שמונה תשע בלילה…, רכב הילוכים בלבד, כתב יד מצרי עתיק…, את כתב היד שלך ידעתי לקרוא ורק מעטים ידעו לקרוא, לך זה היה נראה הכי ברור שיש… כשאהבת אהבת מאוד וכשלא…פשוט לא!יכולת לראות מייד את שאחרים לא ראו/יראו כלל, את שעשית ושכחת, אחרים טרם הספיקו אם בכלל. אישה חכמה מאוד, אישיות מיוחדת במינה, רגישה, מופנמת, ענווה, איך אומרים…אין דברים כאלה…זו אבידה קשה שאינך עוד איתנו, כל כך רציתי לראות אותך מזדקנת, ככה עם סגריה בייד, מנהלת את העולם, בלי שיניים כי את רופא השיניים לא אהבת בלשון המעטה… וואוו יעל, אני יכול לכתוב כל כך הרבה, יש לי הרבה, היית בת-אדם של הרבה…חבל, חבל לנו מאוד שהלכת… אזכור/נזכור אותך תמיד, איישם/ניישם את שלמדנו ממך, יהי זכרך ברוך. לאריה ולבני המשפחה, שלא תדעו עוד צער, משתתף בכאבכם, הלכה לעולמה אישה מיוחדת במינה!

  4. יהודה זינגר

    תנחומי למשפחות.
    ואכן, יעל הייתה אישה מיוחדת במינה. חרוצה, (כל יום במשרד החל מ5:30 בבוקר ועד לשעות הערב) ומסודרת מבחינה אדמיניסטרטיבית, ויחד עם זאת קשובה לסטודנטים, לבעיות האישיות שלהם אבל יודעת את הגבול שלא לפגוע בנושא האקדמי. אם כולם היו מתנהגים כמוה, ישראל הייתה זוכה לאיכות חיים יחד עם רמת חיים גבוהה יותר.
    תהא נשמתה צרורה בצרור החיים.

  5. יגאל עובדיה מזכרת בתיה

    צר לי עלייך אישה יקרה.צר לי ועצוב. כבוגר של שנת 99 ברמת אפעל . היית בשבילי ובשביל כולנו משענת ותומכת ולא מוותרת לצד הקשיחות המעודנת שהייתה מעצם התפקיד בו החזקת . היית הכותל שלנו ושלי. פתרת כל בעייה ופנייה שהיגיעה אלייך . היית מעורבת בכל הנעשה בכיתה. ידענו שיש על מי לסמוך וגם להתייעץ. אהבתיך מאוד באופן אישי היית מודל בשבילי . יעל יקרה קשה לי לקבל ולעכל את לכתך. צר לי עלייך יעל היקר והאהובה יהי זכרך ברוך . למשפחת טייכמן שותף אני באבלכם ואסונכם הכבד מנשוא. מן השמיים תנוחמו . יגאל עובדיה בוגר דרבי

  6. אבי נודלמן

    יעל. בצער רב קיבלתי רק אתמול את הידיעה על מותך. זה היה כמו מכה לבטן, למרות ששנים רבות כבר לא התראינו או דיברנו. עשיתי הרבה מאוד דברים בחיים, אם במהלך הקריירה הצבאית שלי ואם לאחריה. יש שני שני אנשים מרכזיים שבזכותם אני יכול לומר שהגעתי לאן שהגעתי. את אחת מהם. שניהם דרך אגב מהצבא. הגעתי אלייך לענף שלישות ב- 8200 כשעוד היית רמ"ד חוגרים. הגעתי מטירונות צנחנים, לא יודע מה קורה איתי, ואת אימצת אותי- בדרכך המיוחדת. המחוספסת ועם זאת- כה רכה.
    בזכותך יצאתי לקורס קצינים- ולא קציני שלישות וחזרתי אלייך לענף. בקיצור- סייעת לי בהתווית דרכי- בעיקר באמון שנתת בי.
    באמת אהבתי אותך. את היית מיוחדת וכזו תשארי.
    לאריה- שאותו הכרתי מאותה תקופה- בגלל שהיה איתך- שולח תנחומים וכמובן למשפחתך.
    אם אריה רואה את ההודעה- אשמח לשוחח איתו.
    אבי נודלמן- 0542545800.

  7. דליה חן (אדדי)

    אני המומה. רק היום 2 יולי אני יודעת. יעל אהבתי אותך, איך שפגשתי אותך! היית קצינת ניהול במהס ואני הייתי תפ שלך – היית לי מורת דרך. עד היום כשאני כותבת בעט ירוקה אני נזכרת בך.הערצתי אותך ואת הדרך הניהולית שלך, לימדת אותי המון.
    נהניתי מאוד כתפ שלך בצבא. היית לי מודל בהרבה מובנים, הסתפרת אצל אלדד ברחובות ואני מסתפרת אצלו בזכותך!!!דיברני לפני כ4 שנים במקרה, והבטחתי לבוא לבקר בדרבי (יו איך הפסדתי!!!). יותר מ30 שנים שלא התראינו ודמותך, דרכך, העוצמה, היחודיות האישיות המיוחדת שלך חרוטות מאוד בזכרוני – אין לי ספק שהטבעת בי חותם . למה הלכת כל כך מוקדם?? גם שלא היינו בקשר את תחסרי לי על היקום.אהבתי כל מה שהיית בשבילי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן