ישי אלמוג ז"ל

ההלוויה תתקיים ביום ה' ה- 10.11.11, בשעה 12.30, בבית העלמין ירקון שער גאולה. שם האב: שמואל.

11 Comments

  1. מרגלית קוטב

    משתתפת בצער המשפחה על מות ישי ז"ל. הכרתי אותו בעת שעבדתי באמותת"בסוד שיח"
    הוא היה בן אדם טוב לב ונעים הליכות. מאוד רגיש ואיש מקצוע מעולה. יה זכרו ברוך. ממרגלית קוטב

  2. ציונה גריידי

    הייתי מזכירתו של ישי אלמוג ז"ל במשך כשלוש שנים כאשר היה מנהל עמותת "בסוד שיח". הכרתי אדם מקסים, בעל מקצוע, אנושי, רגיש ומתחשב. הוא עבד בהתנדבות בעמותה ותרם רבות לקידומה. יהי זכרו ברוך.

  3. מרגלית קוטב

    לפני שבועיים השתתפתי בכנס של העמותה לטיפול קבוצתי ופגשתי חברים מעמותת בסוד שיח. נזכרתי בישי. בטוב ליבו בנעימות הליכותיו ובמסירותו לקידום נושא הדיאלוג בין קבוצות קונפליקט בארצנו. היה לו עוד כה רבות לתרום לעולם וחבל על דאבדין. יהי זכרו ברוך.

  4. מירי ברק

    רק עתה נודע לי על מותו של ישי אלמוג ואני די המומה. הכרתי אותו כאדם מעניק, מלא אהבה לאדם שמולו. בנסיבות מסוימות הוא עזר לי רבות, רק מעצם השיח איתו.
    יהי זכרו ברוך.

  5. עודד נוה

    נודע לי לפני זמן לא רב, על פטירתו של ישי. הכרתי אותו מזמן שהיינו נערים בירושלים, דרכנו הצטלבו כמה פעמים כולל ביו יורק עד לשנים האחרונות לחייו בהן נפגשנו כשני אנשי מקצוע. נעצבתי עד מאוד לשמוע על מותו, זכרתי את הקול העמוק והנעים, את לחיצת היד האיתנה, את החיוך והצניעות. כואב לי שלא יצא לנו לדבר עוד קצת ואולי להפגש לעוד כוס קפה בירושלים, עודד נוה

  6. עמליה פריש

    אני הייתי מטופלת של ישי היקר. אין לי מילים להעריך ולהודות לאדם היקר והאהוב הזה. אני בהלם. רק עתה נודע לי שהוא כבר לא איתנו. קשה קשה לשמוע.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן