ישראל הרן ז"ל

שובל, עמותת גמלאי שירות הביטחון הכללי, אבלה ומנחמת את המשפחה על פטירת יקירם, חבר העמותה.

המשפחה מודיעה כי במלאות שלושים לפטירת יקירם תתקיים עלייה לקברו לגילוי מצבה ביום ו' ה- 21.04.17, בשעה 16.00, בית עלמין קברות השומרים שייח' אברק.

המשפחה מודיעה כי במלאות שנה לפטירת יקירם תתקיים אזכרה לזכרו ביום ו' ה- 23.03.18, בשעה 11.00, בית עלמין קברות השומרים, שייח' אבריק.

2 Comments

  1. אלדד חרובי

    למשפחת הרן היקרה,
    אנו כולנו אבלים עם פטירתו של ישראל הרן, פלמחניק, איש השירות ובעיקר משמר המורשת וההיסטוריה של הישוב בתקופת המנדט הבריטי. ישראל היה הרוח החיה בשמירת המסמכים של ה-CID הבריטי אשר נמצאו בישראל. הוא טיפל, דחף קדימה את הפרוייקט הגדול שהתבצע בארכיון לתולדות ההגנה. אני גאה להיות אחד מהעוסקים במלאכה לצידו של ישראל במהלך שנים רבות.
    מי ייתן ונדע לשמור על זכרו לעד.
    בכבוד רב,
    ד"ר אלדד חרובי
    מנהל ארכיון הפלמ"ח

  2. רחלי רותם

    למשפחת הרן היקרה,

    הכרתי את ישראל הרן לפני עשרים שנה. המשרד שלו היה בקרבת משרדי. אני זוכרת את האור שבו כשהיה נכנס לחדר לברך בוקר טוב. פיתחנו חברות בין דורית. הוא מצא מקום בליבי. למרות שלא שמרנו על קשר לאורך השנים, חשבתי עליו רבות. הוא היה איש רב פעלים, ומעל הכל הוא היה בן אדם טוב, מלח הארץ, שראה את האנושיות בכל אדם ואדם. הרבה אנשים יזכרו את טוב ליבו במיוחד בזמנים מאתגרים. יהיה זכרו ברוך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן