יששכר מולא ז"ל

ההנהלה, החברים, העובדים והגמלאים בחברת דן מנחמים את משפחת מולא על מות יקירם.
המנוח היה גמלאי החברה.

14 Comments

  1. אמיר מולא

    אבא,ביומיים שאתה לא איתנו הבנתי איזה בן אדם היית אני גאה ושמח שהיה
    לי הזכות להיות הילד שלך,כל מי ששומע שאתה לא איתנו רק משבח אותך איזה בן אדם טוב היית , בחיים לא פגעת באף אחד גם שסבלתה לא היתלוננתה אבא, אתה חסר לנו מיתגעגעים ולא שוכחים אנחנו נדאג לאמא אנחנו נדאג להנציח את שמך לעד, אבא שפרשת כנפיים ועליתה למעלה קיבלו אותך כולם באהבה ובחיוך כי בחייך הם ראו אותך מלמעלה ורצו אותך איתם בגן עדן שתהיה להם הזכות והכבוד להיות איתך
    אבא תנוח על משכבך בשלום תהיה נשמתך צרורה בצרור החיים  

  2. מוטי מולא

    אבא – פחדתי לקבל את שיחת הטלפון אבל זה לא דילג מעלי… כשהיית מאושפז בשבוע האחרון העיניים שלך דיברו אלי והבנתי שאין לך כבר כח, שאתה באמת עייף מהמצב הזה ואפילו שאתה מרים ידיים ורוצה -די!!! (אני באמת שלא מבין למה אדם כמוך צריך לסבול כ"כ הרבה) אני עצוב וקשה לי שאתה לא נמצא פה איתנו. כל מי שרואה אותי את אמיר ורחל אומר עליך "איזה בן אדם טוב מקסים אתה. אדם שלא עשה רע לאף אחד בחיים" ואני יודע שאתה אדם שעשה רק טוב. אני יודע שאהבת את כולם ואף פעם לא שמעתי שהוצאת מילה רעה על מישהו וגם על משהו… אבא אתה היית כל הזמן אדם חיובי דואג ואוהב… אז רק תדע שאני אוהב אותך תנוח על משכבך בשלום ותשמור עלינו כמו שרק אתה יודע.

  3. רחל מולא נצר

    אבא יקר שלי, לפני יומיים,בשעת בוקר מוקדמת, נתבשרתי על מותך. לכתך מהעולם הזה הגיעה לאחר קרב אחרון קשה במלחמה הארוכה שלך על .
    אבא אהוב שלי, אתה היית עבורי האור בימי אפלה, הכתף להתנחם עליה כשהיה לי קשה, תמיד מקבל ותומך, מנחם ואוהב, ותמיד שומר על ערכים גבוהים ועל צלם אנוש, מזכיר לי שגם כשקשה וגם כשמישהו פוגע – יש לשמור על כבוד האדם, על שפה נקיה ומכובדת, על הצלם.
    היתה לי הזכות, אבא, להיות בתך וללמוד ממך. להיות עבורך אוזן קשבת כמו שאתה היית עבורי. אני מתגעגעת לשיחות הארוכות שלנו, על כל כך הרבה דברים: על יחסים בין בני אדם, על פוליטיקה, על סרטי הקולנוע שכל כך אהבת וגם לימדת אותי לאהוב, על ספרים ועל אלוהים ועל פוליטיקה.
    אתה האיש שלאורו גיבשתי את הדמות שלי ואת הזהות שלי, גם הפוליטית. תמיד אזכור את מה שאמרת לי: רחל, אני בוחר בליכוד כי אבא שלי היה בית"ריסט ואני שומר על המורשת, אבל שתדעי לך – גם הם, הפלסטינאים, הם בני אדם ובדיוק כמונו גם להם יש זכות למדינה.
    האמירה הזאת שלך ממצה בעיניי את מי שהיית – איש של חסד, חמלה ואהבה.
    אבא יקר שלי, קשה לי להפרד ממך אבל אין לי ממש ברירה… הפרידה הזאת היא חלקית. אני יודעת שאתה איתנו תמיד, מגן ושומר ואוהב אותנו כמו תמיד.
    תנוח אבא, אתה ראוי למנוחה הזאת, לאהבתו של אלוהים.
    טוב, קשה לי לומר שלום…
    תנוח על משכבך בשלום, אבי האהוב, ותהיה נשמתך צרורה בצרור החיים.
    אני אוהבת אותך.
    רחל.

  4. אמיר מולא

    אבא, אני יכתוב עלייך עוד הרבה ,ויש המון דברים ליכתוב עלייך ורק דברים טובים, אבא אני מתגעגע וחושב עלייך הרבה ,אתמול בלילה עמדתי בחוץ וראיתי רק כוכב אחד בשמים כוכב נוצץ וזוהר אני בטוח שהכוכב היה אתה שמיסתכל עלינו מלמעלה ושומר עלינו , הנכדים (טום , ניר, רז וטל ) מיתגעגעים
    אבא תנוח .

  5. טום מולא

    סבא, אני לא זוכר ממך הרבה דברים בגלל המחלה שלך, אבל אני זוכר הרבה דברים בתמונות שלנו שהייתי קטן, איך היית משחק איתי אצלך ואצל סבתא, איך היינו צוחקים ביחד, משחקים דמקה והיית מלמד אותי איך לשחק טוב.
    איך שהיו פעמים שפתאום היית קם ומדבר איתנו ואחרי זה כלום.
    אני זוכר שבאת לבר מצווה שלי, אפילו שלא היית במצב הכי טוב לבוא באת ושמחתי לראות אותך.
    אני זוכר איך בחופש שישנו אצלך ואצל סבתא, התחלת למלמל מילים ובחלק הצלחתי להבין אותך שאמרת לי שלושה מילים: ״תמשיך לראות בשבילי״.
    המילים האלה שברו אותי.
    סבא לעד תשאר איתנו בלב.

  6. רחל מולא נצר

    והנה
    אור חם ורך עטף אותך היום,
    חיבק אותך אליו בחום
    והוביל אותך אל הנצח.
    והנה
    נשמות מחייכות משני עבריך,
    אנשים שאהבת, אחיך, הוריך
    עוטפים אותל לבטח.

    ועכשיו
    אינך חש עוד כל כאב,
    אין יותר עצבות של הלב
    ויש רק חמלה גדולה שעוטפת.
    ועכשיו
    אנו שמחים על תום סבלך,
    ועצובים מגעגועים לראותך
    ויודעים – אתה אבן של זהב שאל לבנו נצרפת.

    ונאהב אותך תמיד.

  7. ניר מולא

    אולי אני לא זוכר כל כך הרבה ממך אבל אני עדיין מתגעגע ורוצה לזכור את כל הדברים הטובים שעשית בשבילי ובשביל האנשים שמסביבינו.
    כל פעם שאסתכל בתמונה אחת שלך אני אזכר בך ורזכור את כל מה שהיה לי ממך. קשה לי לראות את הקרובים אלי במצב רוח רע אבל אני לא יכול להשכיח מהם את זה לזמן הקרוב. אנחנו מאד מתגעגים אליך. משפחת מולא ומשפחת נצר וכל קרוביך האהובים.
    ניר מולא

  8. אמיר מולא

    אבא מולא, חמישה ימים עברו מהטלפון שקבלתי בבוקר יום ראשון ,צילצול שידעתי שיבוא , אבא ,אמא רחל מוטי ואני מתגעגעים ומקווים שעושים הכל לפי ההלכה כדאי שתנוח על משכבך בשקט ברוגע ובשלווה
    אוהב ומתגעגע ,אמיר

  9. מוטי מולא

    אבאל'ה שלי, שלנו אני רואה את החיוך שלך… שומע את הצחוק שלך ופשוט מתגעגע… אני רוצה שתנוח כי עבדת קשה בשנים האחרונות….. אבא אני מאד מבולבל כי עם העצב שאתה לא איתי סילבי הודיע לי שיש לנו בת. מצד אחד המשפחה שלי מצטמקת ומצד שני המשפחה שלי מתרחבת… החיים האלה מוזרים. אבא אני יודע שבכל צעד שאני יעשה אתה תלווה אותי ותכוון אותי בכדי שאני יעשה את זה על הצד הטוב ביותר. תנוח אבאל'ה שלי אוהב אותך מאד וחושב עליך. בן הזקונים שלך מוטקה.

  10. רחל מולא נצר

    אבא, אני חושבצ עליך המון בימים האלה. יש לי המון זכרונות טובים ממך אבל מה שאני רואה כל הזמן מול עיניי הוא בעיקר הבעת הפנים שלך – רכה, נעימה, מפוייסת, אוהבת.
    אבא, אתה היית בן אדם פשוט פשוט פשוט ויחד עם זאת – מיוחד מיוחד מיוחד.
    אני אוהבת אותך.
    אני מתגעגעת אליך.
    אני שמחה על תום סבלך.
    אני עצובה על כי סבלת.

    תנוח אבא, אנחנו כאן נזכור אותך תמיד.
    אוהבת אותך בכל מאודי,
    רחל, בתך הבכורה.

  11. אמיר מולא

    אבא , עוד יום עבר והגעגועים רק גוברים, אתמול היה לי יום קשה מתחיל לעכל שאתה שאתה לא איתנו .
    אבא, אני רוצה לבקש סליחה , סליחה אם לא טיפלנו בך טוב סליחה שכאב לך לא עזרנו לך להעלים את הכאב סליחה אם פגעתי בך פעם , סליחה אם אני מפריע לך לנוח בכתיבת שורות אלה , אבא לא אשכח אותך כי אדם כמוך אסור ואי אפשר לישכוח אבא אנחנו נתגבר על הכאב ונמשיך את דרכך, אבא תנוח על משכבך בשלום תהיה נשמתך צרורה בצרור החיים.
    אוהב מאוד אמיר

  12. מוטי מולא

    אבאל'ה שלי השבת בפתח ועוד יום עובר ואני מתגעגע יותר… הקושי מתחיל לצאת החוצה המחשבות הזכרונות וזה רק ההתחלה של חיים חדשים שאני צריך להכיר ולדעת איך להתנהג. אוהב אותך אבא שלי ואזכור אותך לעולם. תנוח אבאל'ה שלי שיהיה לנו שבת שלום מוטקה.

  13. רז מולא

    היי, סבא עברו 3 שנים שאתה לא איתנו. שלוש שנים של געגוע רב אליך. אומנם הכרתי אותך רק 7 שנים אבל כל יום שהייתי רואה אותך היה עושה לי שמח על הלב. אני זוכרת שכ4 חודשים לפני שהלכת היה ראש השנה וראתי אותך. ובאתי אליך וחיבקתי אותך ואמרתי לעצמי טוב שאתה כאן. אני לעולם לא אשכח אותך היית בן אדם מקסים
    אוהבת לתמיד רז.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן