לביא-עקריב מירב ז"ל

בצער רב וביגון קודר מודיעים על פטירתהּ של מירב. אשה מדהימה, תרמה את כל זמנהּ ומרצה בעזר מציון לעזרת נזקקים. אישה מלאה, ברוכת כשרונות אהבה ויופי חיצוני ופנימי. יהא זכרה ברוך

4 Comments

  1. חנה בן ציון גרימברג

    מירב, למרות שלא הייתי בקשר איתך בשנים האחרונות, דמותך נשארה חקוקה בי. לא מצליחה להגיד היית ולא לדבר איתך ישירות… עזרת לי, תמכת בי, ליווית אותי בקשיים שעברתי לא פעם ולא פעמיים אלא אין ספור פעמים. הייתי נכנסת למשרד שלך רק לראות אותך ולקבל חיבוק של עידוד. שם למדתי ממך להגיד תודה ולהחזיר חיבוק… הייתי כמו הרבה אחרים, מתנדבת רכב. לא וויתרת עלי. ואני מודה לך… חזרתי מחוזקת ולא ידעתי אף פעם מה אני יכולה לעשות כדי לשמח אותך… היית ענווה וצנועה ולא ביקשת כלום לעצמך… איך אני יכולה להגיד לך, לך במיוחד: תודה!
    תודה על כל מה שעשית לי ולמשפחתי.
    תודה לך על כל ההתקדמות שלי בחיים.
    תודה שהיית מירב גם שלי.
    תהיי נשמתך צרורה בצרור החיים.

  2. חיה

    למשפחה של מירב,
    רק אתמול שמעתי בצער עמוק על פטירת מירב המיוחדת.
    הייתי מתנדבת רכב אצלה שנים רבות וזכיתי ללמוד מאישיותה הקורנת, הנותנת, התומכת. אישיות איכותית – שכל מעייניה בסיועה לאחרים. שמעתי מהאנשים הרבים שהסעתי – באיזו אהבה והערצה דברו עליה.
    אזכור אותה באהבה והערכה לעד.
    משתתפת באבלכם הכבד – משמים תנוחמו.

  3. מ.א.

    מירב,
    אתמול (יום שני) בלילה קיבלתי הודעת וואטספ שמזמינה אותי לתכנית לזכרה של מירב..
    טעות, מזה בכלל?, לא, לא הגיוני. התברר בהודעה חוזרת אחרי בירור ואחרי חצות שזו האמת המרה.
    יש לי לא מעט מה לומר לך ובניתי על זה, ואי אפשר כבר. אולי למשפחתך.
    עלייך נאמר: כל כך הרבה חייבים וחייבות לאישיות אחת מיוחדת, איכפתית מאוד, רגישה הרבה, מנהיגה של ממש, קשובה למקרים קשים סביב השעון, ועוד..

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן