לולי שריג ז"ל

המשפחה אבלה.
ההלוויה תתקיים ביום א' ה- 08.03.15, בשעה 14.30, בית עלמין מושב נס הרים.
יושבים שבעה בבית המשפחה, משק 43, מושב בר גיורא.

החברים בקואליציה הישראלית לטראומה מנחמים את דן ולדמן והמשפחה על מות אחותו.

4 Comments

  1. דרור כרם

    לאהרון היקר ולמשפחה,
    תנחומיי מקרב לב על לולי שהלכה לעולמה
    הכרנו והוקרנו בימי השליחות במכסיקו.
    אתך בעצב ובאבל, דרור כרם

  2. אסתר נעים (אוהב-עמי)

    לכל בני המשפחה, צער רב וכבד אני חשה עם לכתה בטרם עת של לולי.
    לולי שימשה לי "אחות בוגרת" בעת שירותי הסדיר.
    הערצתי והוקרתי את לולי ללא סייג.
    שימשתי כפקידתה בעת היותה ע. קצינת ח"ן פיקודית – פיקוד המרכז (בימיה של סא"ל רות מושכל). משך שרותי הצבאי הייתי צמודה למשרדה – חלון עם טלפון משותף חלקנו, כולל סודות קטנים, עניינים של יום-יום.
    אני רואה בעיני-רוחי את דמותה במדים עם תסרוקתה המיוחדת וחיוכה הנעים, קולה השקט מחד וההחלטי מאידך, איפוק, כבוד לזולת – היו חשובים לה מאד. לולי ניחנה במעלות רבות. בטכס ההלוויה ניכרת היתה מורשתה בכן, הבנות ובוודאי בך אהרן. הרבה הרבה הבנה, נתינה ואהבה. יש לכם במה להתגאות!

  3. גלית מעוז

    משפחה יקרה, כותבת לכם גלית, אחות של חגית מעוז. אני רוצה להשתתף בצערכם ובאבלכם.
    אני מקווה שאתם מצליחים להמשיך ושתזכרו שלולי היתה רוצה לראות אתכם שמחים וחזקים. אהבתי את לולי מאד, גם דרך חגית אבל גם בזכות הכרות אישית שלי איתה. אני עצובה בשבילכם ובשביל חגית על שקרה. חיבוקים ונשיקות וניחומים לכולכם.

  4. רונית

    משפחה יקרה, המומה מלכתה בטרם עת של לולי המדהימה והמיוחדת במינה ומשתתפת בצערכם העמוק. פגשתי את לולי פעמים בודדות, אך די היה בהן על-מנת להתרשם מאישיותה המרשימה. שמעתי עליה משך שנים מחגית אחותי (כן, כותבת לכם רונית, האחות השנייה של חגית), ותמיד היו אלה מילות שבח והערצה, סופרלטיבים ומחמאות מלאים ועטופים בהמון אהבה. זכיתי לכך שלולי הייתה בין הקוראות של שני רומנים שכתבתי והעירה לי את הערותיה החכמות והבונות טרם יצאו הספרים לאור. קשה לתפוס את לכתה כהרף עין ועצוב מאוד מאוד. חיזקו ואימצו. חיבוק גדול לכולכם, רונית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן