מאיר יפין ז"ל

אבלים: בנו: אבנר ובני ביתו, בתו: ציפי ובני ביתה, בתו: שוש ובני ביתה.
ההלוויה תתקיים ביום א' ה- 04.10.15, בשעה 11.30, בית עלמין גני אסתר שער 3, ראשון לציון הישן.
המשפחה מבקשת להימנע מביקורי ניחומים.
המנוח היה בנם של רבקה ואברהם ז"ל.

עיריית ראשון לציון, דב צור, ראש העירייה וחברי מועצת העיר, מנכ"ל העירייה, מנכ"לי החברות העירונייות ועובדי העירייה והחברות העירוניות אבלים על מותו.
המנוח היה יקיר העיר ראשון לציון שהקדיש את חייו לעשייה ציבורית וחינוכית.

2 Comments

  1. אביגדור גבע

    איש אשכולות רב פעלים עשה רבות למען הנוער בעירו ראשון לציון דמות למופת מהזן הישן והטוב
    דור שהולך ונעלם
    יהיה זכרו ברוך

  2. דליה שורץ

    פגשתי את מר יפין ז"ל, לראשונה, לפני כמעט 60 שנה כשהייתי עדיין תלמידה בעת שביקרתי במשרדו של אבי ז"ל שהיה גזבר עיריית ראשל"צ. באותו מעמד הוא הציע לי להדריך נוער בבית-העם בשעות אחה"צ. קבלתי את ההצעה. אח"כ, הצטלבו דרכנו כשהיה אחראי מטעם העירייה, בין השאר, על המקהלה העירונית "זמר-לציון" בה אני חברה עד היום כבר למעלה מ-36 שנה. הוא אהב את המקהלה ואנחנו אותו. הזמננו אותו להופעות והוא נענה בשמחה. בשנים האחרונות ועד שחלה הוא כיבד אותנו בנוכחותו בערבי שירי לוחמים (שהוא עצמו יזם בזמנו) שערכנו בבית יד-לבנים וגם הוזמן לשאת דברים. היה לי הכבוד לבקרו בביתו וגם בחדרו בדיור המוגן ולראות את הקלסרים העמוסים שירים מפרי עטו. מר יפין גם נענה להזמנתי והתארח בביתנו לארוחת ערב שבת ולמרות שכבר היה לו קשה ללכת הוא הביא איתו עציץ גדול ויפה. כן, הוא היה משכמו ומעלה תרתי משמע. אני אישית הערצתי אותו והצטערתי על לכתו. יהא זכרו ברוך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן