מוטי ריקלין ז"ל

ההלוויה תתקיים ביום ב' ה- 10.06.19, בשעה 11.30, בית עלמין ירקון שער החסד.
שם האב: ראובן.

5 Comments

  1. עמוס פיאט

    מוטי היה חכם מאוד, נלהב, חשב לעומק ובצורה לא קונוונציונלית, הערכתי אותו מאוד, היה מרגש וגם מתרגש, היה לו עניין בהרבה תחומים, היה מתאמן קבוע שנים אחרי הדוקטורט עד שיום אחד הפסיק
    לצערי אני בחול עד אחרי השבעה, ואינני יודע פרטים
    קשה לי מאוד שמוטי איננו, הייתי מנחה שלו לדוקטורט
    תנחומים למשפחה, שלא תדעו עוד צער

  2. קובי פדוה

    מוטי בהחלט לא היה קונוונציונלי ובכך סוד קיסמו ויחודיותו. מהנדס הוריפיקציה הטוב ביותר שזכיתי לעבוד עימו. השיחות עימו אף פעם לא משעממות. שלא תדעו עוד צער.

  3. יובל רבני

    הכרתי את מוטי כששנינו היינו סטודנטים באוניברסיטת תל אביב. היה לנו אותו מנחה לדוקטורט, וחקרנו באותו תחום. שוחחנו על כל מיני נושאים לעיתים מזומנות. הוא היה אדם מרתק וחשיבתו לא שגרתית. תוצאות המחקר שלו זוכות להתעניינות וציטוטים עד עצם היום הזה. עצוב שאיננו. תנחומי למשפחה.

  4. יהודה אפק

    מוטי עשה את התואר השני שלו איתי בחישוב מבוזר. הוא השיג תוצאות מעולות ובאיכות טובה ביותר, עבודותיו זכו להכרה אך לצערי לא להכרה לה הם היו ראויות. מעבר ליכולות המחשבתיות החריגות באיכותן, מוטי גם התעניין בצד האנושי והיה מאוד נעים לעבוד איתו. מאוד איכפתי, מתעניין והגון. הידיעה הכתה אותי בתדהמה, ועצוב מאוד לשמוע על לכתו מאיתנו. תנחומי למשפחה (לצערי גם אני בחו"ל עד אחרי השבעה).

  5. רן חן

    עכשיו. תשעה חודשים אחרי. הגיע לאוזניי הבשורה המרה.
    מוטי התאמן אצלי קראטה שנים לא מעטות, אדם צנוע, מנומס, מתחשב ואמפטי.
    עצוב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן