מיכה טלמון ז"ל

אבלים: אשתו, בתו, בניו, חתנו, כלותיו, נכדיו וניניו.
ההלוויה תתקיים ביום א' ה- 10.02.13, בשעה 15.00, בית עלמין עומר.
יושבים שבעה ברחוב מעבר תמירון 2, גני עומר.
המנוח היה איש הנגב.

בנק הפועלים, יאיר סרוסי, יו"ר הדירקטוריון, ציון קינן, מנכ"ל, הדירקטוריון, ההנהלה והעובדים מנחמים את שי טלמון על מות אביו.

קבוצת הכלל, הדירקטוריון, ההנהלה והעובדים מנחמים את שי טלמון על מות אביו.

הנהלת מינהל מקרקעי ישראל והעובדים מנחמים את המשפחה על פטירת יקירם.
המנוח ניהל את מינהל מקרקעי ישראל בשנים 1976 – 1977.

אוניברסיטת בן גוריון מנחמת את המשפחה על פטירת יקירם.
המנוח היה חבר בחבר הנאמנים של האוניברסיטה, מבקר האוניברסיטה לשעבר וחבר בועדת הבינוי של הועד המנהל.

3 Comments

  1. רון אבני

    קטונתי מלכתוב על תרומתו של מיכה לפיתוח הארץ בכלל והנגב בפרט. יטיבו אחרים לעשות זאת. על מה שאני כן יכול להעיד זה על תרומתו לפיתוח מוסד הביקורת הפנימית באוניברסיטת בן-גוריון בנגב. מיכה טלמון נבחר להיות מבקר האוניברסיטה הראשון בשנת 1987. זה היה 5 שנים לפני חקיקת חוק הביקורת הפנימית, ויחד עם משה אולניק איש רביבים ומהמנהלים הבכירים ביותר של "בנק הפועלים" בזמנו ובנק "משכן" ואשר התמנה להיות יו"ר ועדת הביקורת של האוניברסיטה, קבעו את ערכי צאן הברזל של הביקורת הפנימית באוניברסיטה, לאורם מתנהלת הביקורת הזו כל השנים. מדובר בערכים של ביקורת עצמאית, בונה, יעילה, ותורמת למוסד, שמיכה השריש כאן על בסיס הניסיון הניהולי הרחב שהיה לו בהתיישבות בנגב כמנהל מח' ההתיישבות בנגב של הסוכנות היהודית, ומאוחר יותר כמנהל מינהל מקרקעי ישראל וכמנהל פרוייקטים בתחומי התשתיות.
    עד היום מיכה משמש לנו דוגמה ומופת להתנהלות הביקורת הפנימית באוניברסיטה.

    ד"ר רון אבני
    מבקר האוניברסיטה

  2. אבי

    קיבוץ להב משתתף באבלה של משפחת טלמון.
    לפני 60 שנה היה מיכה בצוות שסייר באזור הגבול עם ירדן בדרום-מערב הר חברון, והמליץ על הקמת קיבוץ בסביבת תל חווילפה. כך קם קיבוץ להב.
    מיכה טלמון ליווה את קיבוצנו כל השנים, התעניין במתרחש בקיבוץ ושמח על כל השג והתקדמות.
    ננצור את זכרו כאחד האנשים שמעשיו נמצאים בכל פינה בנגב.

  3. אורה סידיס

    מיכה טלמון ז"ל היה אחד מבכירי המנהלים במינהל מקרקעי ישראל. מיכה שימש כמנהל הראשון של האגף לקרקע עירונית במינהל. כאיש עם חזון וראיה מרחבית, יזם והקים את החברה הראשונה לפיתוח קרקעות המדינה – חב' ערים, שאחריה קמו חברות נוספות אשר בזכותם פותחה הארץ לאורכה ורוחבה במשך עשרות שנים ואשר עליה נבנו אלפי יחידות דיור למגורים, עשרות מטרים לתעשיה, מסחר, מלונות ועוד.
    מיכה היה האיש שהניח את היסודות לניהול קרקעות המדינה.
    לי היה הזכות לעבוד עם מיכה טלמון לאורך כל שנות עבודתו במינהל. כאשר כנערה צעירה שימשתי כמזכירתו ואחר כך בתפקידים נוספים לצידו, עד מנויו כמנהל מינהל מקרקעי ישראל.
    יהי זכרו ברוך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן