מיכל תרום ז"ל

המשפחה אבלה.
ההלוויה תצא ביום א' ה- 03.02.13, בשעה 15.00, מבית הבנים בקיבוץ גת.
יושבים שבעה בבית הבנים בקיבוץ גת, בין השעות 09.00 – 13.00, 17.00 – 21.00.

One comment

  1. אפרת גרשוני

    דני היקר,
    בצער רב קבלתי עכשיו באיחור את הידיעה הקשה.
    הכרתי את מיכל בשנה שעברה כששמשה כאסיסדנטית שלנו בקורס איזון גוף נפש באלמה.
    למרות התקופה הלא ארוכה של הכרותנו אני חשה קרבה גדולה אל מיכל, ומרגישה הכרת תודה על הזכות להכיר אותה.
    מיכל היתה התגלמות של חיוניות עבורי, אנרגיה מתפרצת. היתה בה כנות מדהימה, עומק, יחד עם אהבה גדולה ועם אופטימיות ששום דבר לא יכל לה. קרה שהגיעה לשיעור לאחר בדיקה או טיפול קשים ותמיד שיתפה, בוחנת את הדברים בריאליות אך ברצון ובאמונה גדולה לחיים. וכמובן בצחוק מתגלגל וביכולת בלתי נתפסת להתייחס בהומור גם לדברים הקשים ביותר. כשנפרדנו בחיבוק בסיום השנה אמרתי לה שהבחירה שלה בחיים ובשמחה היא מקור השראה בשבילי, שבעיני היא גיבורה. וכך היא נשארת אצלי והלוואי שאוכל ללמוד ממנה.
    חשוב לי לכתוב ואם תוכל למסור זאת גם לילדים, באיזה חום ואהבה היתה מדברת עליכם. כמה התפעלות היתה בה כשדברה על הילדים תמיד. הדגישה כל הזמן שהם המתנה שלה והיתה בה הכלה והבנה גדולה לצרכים שלהם. אם הקטנה קשרה לה צמיד או מרחה לה לק, מיכל הסתובבה עם זה כאות גבורה, משוויצה לכולם, וכמה שמענו על האמירות והשאלות הבוגרות של הגדול.
    אני בטוחה שאתם מחובקים עכשיו על ידי הקהילה כולה ורוצה להוסיף את החיבוק שלי.הלוואי שיכולתי לקחת מעט מכאבכם. מיכל ואני דיברנו כמה פעמים על זה שתביא את הילדים אלי לביקור או לחופש קצר. זה לא יצא. אני גרה בירושלים וביתי פתוח בפניכם בשמחה ואם יש דבר אחר שאוכל לעזור בו, אנא ידע אותי.
    הלב שלי כולו אתכם ומאחלת שיהיה בכם כוח לכל מה שאתם עוברים.
    אפרת
    054-6242026

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן