מלכה קינן ז"ל

אבלים: אלכסנדר קינן, אירית רוגוף, דריה קינן, דניאל אפשטיין והמשפחה. ההלוויה תתקיים ביום א' ה- 18.09.11, בשעה 17.00, בבית העלמין בקיבוץ עינת. יושבים שבעה בבית המנוחה, רחוב אדם הכהן 3, תל אביב, בימים ב' – שבת – 19.09.11 – 24.09.11, בין השעות 16.00 – 20.00.

קרן בת שבע דה רוטשילד של האקדמיה הלאומית הישראלית למדעים מנחמת את בעלה, פרופ' אלכס קינן ובנותיה: אירית ודריה והמשפחה על מותה. המנוחה הייתה המנהלת המייסדת של הקרן.

נעמי סמילנסקי והמשפחה מנחמים את אלכס, דריה ואירית על מותה.

הקרן הלאומית למדע מנחמת את פרופ' אלכס קינן על פטירת רעייתו.

5 Comments

  1. עידו זילברשטיין

    אלכס, אירית, דריה דניאל והמשפחה.

    אני עצוב עד מעמקי הלב, שמלכה היקרה, המקסימה , המופלאה, העדינה, החכמה, הרגישה והטובה כל כך, כל כך, לא איתנו. איני מצליח לעכל את זה. איני מצליח להשלים עם זה ולקבל את זה. חודשים ספורים זכיתי להכיר אותה, ולעד היא תהיה איתי, מלכה יקרה מופלאה ומקסימה, עדינה, אצילית, בת אדם יפה כ"כ יפה.

    תודה שהיית, תודה שמלכה היית מלכה אמיתית.

    שולח לכם כוח ואהבה, וניחומים וחיזוקים. אני איתכם בליבי, וברוחי, במחשבותיי ובריגשותיי ומזכיר שבכל מה שאוכל לעזור היום ובעתיד אשמח. 

  2. עידו אברהם זילברשטיין מאיר

    פתאום התבשר לי שעברה שנה, מצד אחד כלכך הרבה קרה בשנה הזו, ונראה שהפרידה ממלכה הייתה לפני כלכך הרבה זמן, ומצד שני ההבשלה של העובדה שמלכה באמת לא כאן כמו גם אלכס היקר, כמעט ולא התרחשה, הגעגועים רבים, השמחה והוכרת התודה על כך שיזכיתי להכיר ולהיות איתם בתקופה האחרונה של חייהם ממלאת אותי.

    מוסר את אהבתי לדיריה ואירית המופלאות והמקסימות!

  3. עידו עמיחי אברהם זילברשטיין מאיר

    בסיוע שהכל נהיה בדברו.

    עוד שנה עברה, ושוב הגעגוע למלכה ואלכס.

    אלכס ומלכה יקרים תודה שזכיתי להכיר אתכם, תודה לארנה, תודה לדריה, תודה לאירית.
    תודה למה שמכוון שאת העולם הזה, ואת היקום הזה.

    שולח אהבה לדריה ואירית, למלכה ולאלכס.
    מתגעגע לאצילות, ללבבות היקרים והטובים, לתבונה והחוכמה, להומור

    שולח הרבה אהבה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן