מרישה בהט ז"ל

אבלים: ג'ו (יוסף) בהט, גיא ותמי בהט, שלי בהט, מיקי ונועה בהט ורעות בהט.
ההלוויה תתקיים ביום ג' ה- 02.04.13, בשעה 12.00, בית עלמין הרצליה הישן, רחוב פינסקר.
יושבים שבעה ברחוב הבעל שם טוב 2, קומה 14, הרצליה, בין השעות 10.00 – 13.00, 16.00 – 20.00.

אבן עזרא קובי, אשוח עדנה, גלילי צפרא ובני, הורביץ דליה, ורטהיים חסיה ומוזי, ים שחור נעמי וים, יקותיאל מרק, ישראל זמירה ויצחק, מני אמירה ומשה ופסקין שולה ושלמה מנחמים את ג'ו בהט, שלי וגיא על מות יקירתם.

החברים: אמנון אדורם, מימי בן יוסף, איציק גולדנצוויג, שמחה גרינברג, גבי דוביצקי, אברהם הר שלום, משה מיטרני, עוזי עילם, יורם פטרושקה, חיים פרי, אברהם שוורץ, אמנון שדה ושמואליק שמיר מנחמים את ג'ו בהט על מות אשתו.

דירקטוריון והנהלת החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ (קוקה קולה) מנחמים את יוסף (ג'ו) בהט, גיא ושלי על מות הרעיה והאם.

חנה מוניץ, מנכ"ל, והחברים באופרה הישראלית מנחמים את ג'ו בהט והמשפחה על פטירת יקירתם.

לשכת המסחר תל אביב והמרכז, אוריאל לין, נשיא, חברי הנשיאות, חברי הלשכה והעובדים מנחמים את ג'ו (יוסף) בהט על פטירת רעייתו.

ג'ו (יוסף) בהט, גיא ותמי בהט, שלי בהט, מיקי ונועה בהט ורעות בהט מודיעים כי במלאות שנה לפטירת יקירתם יתקיימו עלייה לקברה והתייחדות עם זכרה ביום ו' ה- 28.03.14, בשעה 11.30, בית עלמין הרצליה הישן, רחוב פינסקר.

One comment

  1. טל אסא

    לכול בנאדם באשר הוא יש רגעים מכוננים בחיים אמנם הכרתי את אמא של גיא לפני כ שלושה עשורים במפגשים קצרים כשהייתי נפגש עם גיא ובכל פגישה כשמרישה היתה נוכחת אי אפשר היה שלא להתרשם מהעצמה הנוכחות החדות והדעתנות שלה פשוט אישה מקסימה שרק בעלי מזל כמוני זכו להיות בקרבתה.

    אני משתתף בצער המשפחה ומחזק את אבא ג'ו גיא שלי וכל הקרובים ושלא תדען עוד צער
    טל אסא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן