מר חיים ישראלי ז"ל

אבלים: אשתו: שרה ישראלי, בתו וחתנו: חנה ושלום זינגר, בנו וכלתו: עודד ורבקי ישראלי, אחיו וגיסותיו: דוד ואסתר ברטוב וב"ב, יוסף ועדה ישראלי וב"ב, הנכדים והנינים. ההלוויה תתקיים ביום ה' ה- 9.6.11, בשעה 12:00, בבית העלמין כפר נחמן, רעננה, נפגשים בשער בית העלמין. יושבים שבעה בבית המנוח, רח' ש"י עגנון 10, רעננה. המנוח היה חתן פרס ישראל לשנת היובל.

בנימין (בני) גנץ, רב אלוף- ראש המטה הכללי, פורום המטה הכללי, חיילי ומפקדי צה"ל מנחמים את המשפחה על מותו. המנוח היה חתן פרס ישראל, משרת ציבור בכל רמ"ח אבריו, שותף להקמתו ולבניינו של צה"ל. ליווה אותו במקצועיות ובאהבה למעלה מיובל שנים כעוזר לשרי ביטחון לדורותיהם.

מנכ"ל משרד הביטחון, עובדי משרד הביטחון ומערכת הביטחון מנחמים את המשפחה על מותו. המנוח היה מאושיות משרד הביטחון מאז כינונו. עוזרם של שרי ביטחון לדורותיהם, מופת לנאמנות וחכמת חיים לצד אנושיות מרשימה. תרומתו ומעשיו ימשיכו ללוות את מערכת הביטחון.

שר הביטחון והשר להגנת העורף מנחמים את משפ' ישראלי על מותו. המנוח כיהן כיועץ שרי הביטחון בין השנים 1949-2002. היה מעמודי התווך בניהול מערכת הביטחון ועשייתו הרבה הותירה חותם עמוק במערכת הביטחון.

החברים במוסדות בן-גוריון מנחמים את שרה, חנה, עודד ובני המשפחה על מותו. המנוח היה נאמן ומסור לבן-גוריון, מתווה דרך להנחלת מורשתו.

בולסלב ורחל גולדמן, יוסי ועטרה צ'חנובר מנחמים את שרה, עודד, חנה ובני ביתם על מותו.

מדרשת שדה בוקר, משה שליט, יו"ר הדירקטוריון, חברי הדירקטוריון וההנהלה מנחמים את המשפחה על מותו. המנוח היה ממייסדי המדרשה וממתווי דרכה.

אוניברסיטת בן-גוריון בנגב מנחמת את בני המשפחה על מותו. המנוח היה איש רב פעלים, חבר בחבר הנאמנים של האוניברסיטה וידיד אמת.

"משואה", המכון ללימודי השואה – תל יצחק, שרגא מילשטיין- יו"ר וחברי הוועד המנהל, איה בן נפתלי- מנכ"ל וצוות המכון מנחמים את המשפחה על מותו. המנוח היה דמות מופת בחברה הישראלית, חבר הוועד המנהל.

משרד ראש הממשלה, המועצה הציבורית להנצחת נשיאי ישראל וראשי ממשלותיה, יו"ר ועדת ההיגוי וחברי המועצה להנצחת נשיאי ישראל וראשי ממשלותיה מנחמים את המשפחה על מותו.

אוניברסיטת תל-אביב, הפקולטה למדעי הרוח ע"ש לסטר וסאלי אנטין, מרכז משה דיין לחקר המזה"ת ואפריקה מנחמים את המשפחה על מותו. המנוח היה יו"ר חבר הנאמים של המרכז.

"צוות" ארגון גימלאי צה"ל (ע.ר.) מנחמים את המשפחה על מותו. המנוח היה חבר כבר, חתן פרס ישראל.

כנה וזלמן שובל מנחמים את שרה והמשפחה על מותו.

משפחת אוצר החייל מנחמת את משפחת ישראלי על מותו. המנוח היה יו"ר דירקטוריון אוצר החייל לשעבר.

חברי החוג של בן גוריון והנהלתו בת"א מנחמים את משפחה על מותו. המנוח היה נאמן דוד בן גוריון.

מרכז יצחק רבין, דליה רבין וצוות מרכז יצחק רבין מנחמים את משפחת ישראלי על מותו. המנוח היה יו"ר המועצה הציבורית של מרכז יצחק רבין בעבר.

החברים בהוצאת הקיבוץ המאוחד ומוסד אלתרמן אבלים על מותו.

המשפחה מודיעה כי במלאות 30 לפטירתו יתקיימו עלייה לקברו, אזכרה לזכרו וגילוי מצבה ביום ו' ה- 08.07.11, בשעה 11.00, בבית העלמין כפר נחמן ברעננה.

המשפחה מודיעה כי במלאות שנה לפטירת יקירם תתקיים עלייה לקברו ביום ב' ה- 28.05.12, בשעה 17.00, בית עלמין כפר נחמן רעננה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן