משה חיים כהן ז"ל

חברת חד אסף פלדה מנחמת את משפחת כהן על מות יקירם.

חברות יהודה רשתות פלדה בע"מ ויהודה פלדות בע"מ, נתן להב, מנכ"ל חברת יהודה רשתות פלדה, אלי שטיין, מנכ"ל יהודה פלדות, אלן ברקלי – מנהל אקזקיוטיבי, כספים ומינהל והמנהלים והעובדים בקבוצת יהודה אבלים על פטירתו.
המנוח כיהן כמנכ"ל קבוצת יהודה 34 שנים.

משפחת מנדל קפלן: ג'יל, רוברט ואורן אבלים ומנחמים את המשפחה על פטירת יקירם.

עו"ד אליהו א. צוק ובני ביתו, עו"ד אבי ניסן כהן ובני ביתו, דרורה גרטנר ועובדי המשרד מנחמים את תקוה, נורית, אהוד, רפי, עפרה וקבוצת יהודה על מות יקירם.
המנוח היה ממובילי תעשיית הפלדה.

איגוד תעשיות מתכת, חשמל ותשתית בהתאחדות התעשיינים בישראל, רן טוטנאור, ההנהלה ועובדי האיגוד והתאחדות התעשיינים בישראל אבלים ומנחמים את המשפחה על פטירת יקירם.
המנוח היה יו"ר האיגוד לשעבר ויו"ר ועדת האנרגיה לשעבר בהתאחדות התעשיינים.

חברת ולפמן תעשיות בע"מ מנחמת את תקווה, נורית, אהוד, רפי, עופרה והמשפחה על פטירת יקירם.
המנוח היה חבר בדירקטוריון חברת ולפמן תעשיות בע"מ.

אשתו: תקווה כהן, ילדיו: נורית מיני יפה, אהוד אברהם כהן, רפי כהן, עפרה נחמה שמא ובני ביתם מודיעים כי במלאות שלושים לפטירת יקירם תתקיים עלייה לקברו ביום ד' ה- 27.08.14, בשעה 18.00, בית עלמין ירקון שער גאולה.

2 Comments

  1. אלי

    למשפחת כהן כואב את לכתו של מייסד החברה אנו העובדים מאוד עצובים ואבלים משה ז"ל היה כמו אבא לכולם אהבנו אותו ומין השמיים תנחמו

  2. צור יהונתן

    את משה ז"ל וגם את אחיו רפי ז"ל ויבדלו לחיים ארוכים תקווה ונורית הכרתי עוד בתור ילד בחיפה כשאמי המנוחה עבדה במשק בית אצל תקווה ובבית של אבא של משה .
    הצטערתי לשמוע על פטירתו של המנוח
    משמיים תנוחמו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן