מתן גור ז"ל

אבלים: שמחה, יהודה, גדעון, דפנה, דנה, רוני, מיה, אסף והגר.
ההלוויה תתקיים ביום ה' ה- 06.10.16, בשעה 17.00, בית עלמין מושב אביחיל.
יושבים שבעה בבית בכפר, דירה 215, בת חן ג', בימים שישי ה- 07.10.16, ראשון ושני ה- 09-10.10.16.

אביב קוסטיצקי, יו"ר בית הספר החקלאי פרדס חנה, דובי אמיתי, נשיא התאחדות האיכרים והחקלאים בישראל מנחמים את משפחת גור על מות יקירם.

החברים הצנחנים מגדוד 28 מנחמים את משפחת גור על פטירת יקירם.

9 Comments

  1. ברוך אלון

    בצער רב נפטר מורה, מחנך ואחד מעמודי התווך בבית ספר החקלאי פרדס חנה
    הלוויתו תתקיים במושב אביחיל, ביום ה', 6.10.16, בשעה 17:00 יהי זכרו ברוך

  2. אבי מינקובסקי

    מתן גור זיכרונו לברכה ענק היה …אחד מהיותר יפים בארצנו הקטנה…כתלמידו אזכור אישיותו עת סיימתי את בית הספר החקלאי בקיץ 1973 ולעולם אנצור את דמותו…מרשים היה ביותר ,ערכי ,איש של מוסר ומאד משפחתי…תרם כקצין צנחנים לביטחון האומה ואף במסגרת שירותו גם קשה ניפצע…במהלך כל שירותי כמפקד בכיר במשטרת ישראל עמדה לנגד עיניי תמונתו של מתן הניצב ברחבת החנייה של כלי הרכב בואך מבנה בית הספר הראשי , כרועה המשגיח על צאן מרעיתו ילדיו תלמידיו…מתן בן למשפחת מדעני חקלאות הנחיל התורה גם כמורה וגם כמנהל כיאות…תמיד אזכור מתן יקירי איך בעומדי באביב 1972 עם רישיון נהיגה לראשונה בידי ,הדהמת אותי כשמסרת לי את מכוניתך המפוארת והענקית מדגם אופל "רקורד" כתומה ארגמנית ושהייתה בנוסף למעלותיה גם אוטומטית…ואמרת לי בבטחה : "סע ונהג אבי עד לרפת ובחזרה אין כלל בעיה"….אינך יודע כי ברגע זה הפכתי למעריץ מושבע שלך ולמתבגר מאותגר כהלכה….היה שלום מתן גור יפה התואר החינוך והתום…נוח בשלום ויהי זכרך ברוך לעולם מהיום….

  3. אבנר בן צבי

    ליהודה וכל משפחת גור
    אבא קיבל אותי לחקלאי והפך מיד לאבא שני שלי
    לכל אורך בדרך הוא היה מורה מדריך ולאחר מכן חבר
    איתו אני הולך שנים ובטח אזכור אותו לנצח
    אבנר בן צבי

  4. אמיר גינצבורג

    למשפחת גור היקרה תנחומי. מתן שהיה לי מורה ומחנך אזכור לעד את תמיכתו בי בזמנים שעוד לא ידעו על המושג "הפרעת קשב" ורק בעזרת עקשנותו והאמונה בי הצלחתי לסיים עם בגרות מלאה ! ועל כך תודתי הרבה! יהי זכרו ברוך!
    אמיר גינצבורג.

  5. חוה מגל

    למשפחת גור תנחומי. מתן היה המורה לגידול ירקות,בסיור בין שיבולים ראינו פיטוריה וקיבלנו הסבר על פיטריות ואיך להבדיל מה טוב ומה רעלי. הפיטריה היתה נרטיקון דביק ומאז בכל חורף בני משפחתי אוספים ואוכלים. נרטיקון דביק תמיד מתחבר אצלי למתן גור. חוה מגל

  6. efrat grinberg

    שלום האם מתן גור היה מנהל הפנימיה חקלאי פרדס חנה בשנות ה 90?
    אני מחפשת את המנהל שהיה הבוגר המשמעותי שהאמין בי.. לומר תודה .. אחרי כ 20 שנה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן