נחום אריה טננבוים ז"ל

אבלים: זוגתו, בנו, בנותיו, חתניו, ונכדיו, משפחות: טייכטל וברנט, אחיו ואחיותיו, משפחות: טננבוים אשער וגרודזינסקי.
ההלוויה התקיימה במוצאי שמחת תורה ביום ב' ה- 24.10.16, בית עלמין גבעת שאול, ירושלים.
יושבים שבעה בבית המנוח, רחוב כתב סופר 18, גבעת שאול, ירושלים. אחיו, הרב יצחק מתתיהו טננבוים, ישב בימים ה' ו- ו' ה-27-28.10.16 בביתו, רחוב ירמיהו 60 ב', קומה 7, ירושלים.
המנוח היה בנו של רבי משה דוד זליג טננבוים.

עתון המודיע מנחם את יצחק מתתיהו טננבוים, חבר מערכת העיתון, והמשפחה על פטירת אחיו.

מכון בית יעקב למורות, ההנהלה, הרבנים, סגל החינוך וההוראה והרב בינם הכהן לוין, נשיא, מנחמים את הרב יצחק מתתיהו טננבוים, חברת הנהלת המכון, על פטירת אביו.

2 Comments

  1. אברך ממנשסטר

    מה נצטערנו לשמוע על פטירתו של הצדיק רודף צדקה וחסד רב נחום טננבוים ז"ל.
    אני זוכר כשאני רציתי להתקבל לישיבת "מיר" אז ניגשתי אל דוד נחום והוא דיבר בשבילי עם רב נתן צבי ז"ל וכמובן שזה עזר{היה להם קשר מצוין משנות הילדות}.
    אני גם זכיתי לדבר איתו בנוגע לעזור לכמה משפחות בעזרה כללית, ותמיד היה לו רעיונות טובים ומצוינים, ואח"כ התברר לי שהוא עזר להם בעצמו.
    אני אף פעם לא אשכח את הזמנים שהוא הגיע אלינו לבית של ההורים שלי כשהייתי בערך בן 8. ומאוד אהבתי לבנות "מחנה" מקרשים בחצר. וכשהו הגיע אלינו וראה שזה ב "חשש סכנה" … אז הוא עזר לי לפרק את הכל ולבנות את זה מחדש חזק יותר, והחלטנו {הוא הביא לי להרגיש שזה שווה לי} לקרוא לזה "בית המדרש".
    הוא כל פעם היה שמח ומשמח אחרים עמו. אני זוכר שהוא היה הראשון בבר מצווה שלי שאמר לי "נו… אל תהיה רציני… תחיייך…. " ואח"כ הוא הרים אותי על הכתפיים שלו.
    הוא היה בן אדם שלא היה איכפת לו "מה אחרים יגידו"… העיקר היה שאחרים ישמחו וגם אם זה היה על חשבון הכבוד שלו.
    המקום ינחם אתכם.
    יהיה זכרו ברוך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן