נחמה ניצן ז"ל

אבלים: ילידה ונכדיה, כלתה וחתנה: עמרי ניצן ובני ביתו, אורית ניצן אבירם ובני ביתה.
יושבים שבעה בבית בתה, רחוב ש"י עגנון 30, פינת לוי אשכול 19, דירה 23, תל אביב.

3 Comments

  1. יעקב צוריאל

    נחמה ניצן הייתה המחנכת שלי בכתות ו' עד ח' בבית ספר יהודה המכבי בתל-אביב. במשך כל שנות לימודיי, מבין עשרות ואולי מורים שחוויתי, נחמה ניצן היתה הטובה והמקצועית ביותר מבין המורים כולם וגם האהובה עלי ביותר. ואני חייב לציין שגם היא התייחסה אליי בחיבה רבה ולמרות שלא הייתי הטוב בתלמידיה, זכיתי ממנה להערכה, להעדפה ולחיבה רבה.
    זו הייתה המורה היחידה בחיי ששמחתי לקראת שעוריה.
    נחמה ניצן הייתה מורה בחסד ומחנכת בחסד. היא הייתה אשת תרבות, מעמיקה בשיעוריה ומקפידה לאבחן ולבדוק ולעקוב שדבריה אומנם הוטמעו כהלכה באוזני תלמידיה. וכשהיא הייתה גוערת בנו, היא עשתה זאת ברוח טובה, בחיוך מתוק ובחיבה. הייתי גבוה מאוד והיא הייתה נמוכה מאוד ותמיד ביקשה ממני שאשב מולה כדי שלא תצטרך להריםמאלי את הראש…
    היום אני בן 65 ואני מצטער צער רב על שלאורך כל השנים, מיום שעזבתי את בית הספר העממי, לא יצרתי איתה קשר כדי להודות לה ואולי גם לשמח אותה. היום, 17.4.2013 נכנסתי לאינטרנט כדי לחפש את כתובתה ומצאתי הודעת אבל על מותה, לפני כשישה שבועות.
    איזו החמצה. איזה כעס אני מרגיש על כל השנים ששכחתי אותה והחמצתי קשר כלשהו עם אישה מופלאה ויקרה זו!!!
    יעקב צוריאל

    , המקצועית

  2. רבקה חולין וינר

    משום מה זה כבר שנים שאני מחפשת אותה ואפילו יצרתי קשר עם אלה רוטשטיין כדי לקבל עליה מידע. פשוט היתה אישה משכמה ומעלה. למדתי אצלה בסמינר הקיבוצים רק מלהסתכל עליה למדתי ללמד. היא גם עזרה לי להתקבל לתיכון בסמינר . היא בין האנשים שנחרטו היטב בזכרוני בגלל השלווה והרוגע שלה. קודם היינו אצלה בני אדם ורק אחר כך תלמידים. באיזה חיבה דיברה על עומרי ועל הבת. כל הזמן דאגה לעמרי מאוד רצתה שיהיו לו חיי משפחה יציבים . תודה על השנים הנפלאות ורק בגללה גם אני מלמדת בקולג מורים חינוך. אשרי שזכיתי במורה זו.

  3. איבון

    גם אני למדתי אצלה בסמינר הקיבוצים והיא ש"הרימה" אותי (רבקה, נחמה היתה המדריכה הפידגוגית שלנו) לימים הפכתי מחנכת, שלנחמה חלק חשוב בהצלחתה .
    גם אני החמצתי את פגישת התודה , שהגיעה לה.
    מחנכת בחסד ואישה יקרה – חבל על דאבדין ולא משתכחין, יהי זכרה ברוך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן