סאלח אל הייב ז"ל

"צוות" ארגון גימלאי צה"ל (ע.ר.) מנחם את המשפחה על מותו. המנוח היה סא"ל במיל' ותושב נצרת.

8 Comments

  1. יעקב עובדיה

    לא הכרתי אישית את סאלח
    אך מעלליו ואישיותו הקסימו אותי כמו רבים אחרים אני מצדיע ומרכין ראשי בפני זיכרו……. חיילים ותיקים אינם מתים ממשיכים לחיות בלב משפחתם וחבריו לנשק תנחומי למשפחתו של האיש הגדול מן החיים הייה שלום סאלח

    • הייב ניהאי

      אני הייב ניהאי סאלח דוד שלי (אלא ירחמו)חבל ש הכרתא אותו הוא היא גבר לכול דבר .אהב לעזור לכול בין אדם .שהיא מדבר כולם שותקיםכי המלא הרשונה ואחרונה שלו .יש הרבה מה לדבר עלו .

  2. בן פורת גבריאל - רס"ן (מיל)

    שירתתי עם סאלח כקצין בשקד וב 525.
    במשך כל שירותי בצבא – בסדיר ובמילואים לא זיהיתי ולו אחד, שתרומתו הסגולית לתורת הביטחון השוטף, שעיקרה מלחמת מנע, היתה באיכות ובעוצמה כזאת – כמוהו (למעט עמוס ירקוני).
    סאלח היה במקום ובזמן ולא היה לו תחליף.
    יש חשיבות גדולה שנוקיר אנשים מ"הליגה" הזאת, שנבין טוב יותר מהם האיכויות והכוחות, שמניעים אותם; אנשים שלתרומתם עבורנו – אין שיעור, בתנאי שנקשיב וניישם.

  3. גבריאל בן פורת

    לבני משפחתו של סאלח אל הייב:
    כל אחד הולך בחייו בדרכו שלו. סלאח בוודאי היה אדם שקולו הפנימי הוביל אותו למחוזות שאיש מלבדו לא נגע בהם. אני מאוד מודה להשגחה העליונה, שאפשרה לי (זכות גדולה)להיפגש איתו ולחוות איתו מציאות ייחודית, שנוגעת ב"נסתר"… כך היה בכל פעילות צבאית שהשתתף בה וממילא גם הוביל אותה – במיטבו.

  4. פואז פלאח

    מאז כום המדינה שהיתה בחתוליה שבט אלהיב שאח הבנים של השבט בין הראשונים נטל חלק גדול בבטחונה של מדינת ישראל ורוב בני השבט הלכו בדרכו ולתת קתף בטחון ישראל. אני בן השבט של סאלח וקרוב משפחה קרוב מאוד. אני כולי תקווה שהעם היהודי וממשלת ישראל יסתקלו עלינו בעיין יפה ולקבל זכויות לפחות בהשוואה לכפרים הערבים בישראל. אנ לא מגזים זו עובדה קיימת.

  5. המורה פאיז פלאח

    נתת להרבה אנשים ידע. אנשים מאד מקורבים אליך שחיו בראדוס מצומצם הכירו את העולם בזכותך.היית מוביל ומורה דרך עוד הדור הבא צריך ללמוד ממך הרבה דברים חיוביים שהיו באמתחתך !
    אתה מוכר כאדם עם המון סגולות חיוביות. נתת כבוד לכל אדם ודגלת באמרה כל אדם כבודו במקומו מונח. אתה דוגמא למופת לדודך סאלח אל-פלאח.
    סאלח!!! יהי זכרו ברוך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן