סא"ל יוחנן קורטי ז"ל

צוות ארגון גמלאי צה"ל (ע.ר.) אבל ומנחם את המשפחה על מות יקירם.
המנוח שירת בחיל האוויר והיה תושב תל אביב.

4 Comments

  1. משה מכנס

    יוחנן קורטי למד איתי בקורס יסודות 1/60, שהפך לאחר-מכן לקורס ממ"ס (מכונאי מטוסי סילון) 11/60, בבית הספר הטכני של חיל האוויר בחיפה. היה בחור חברותי וידידותי, רחוק מהתלהמות, והיו בינינו יחסים טובים. אחרי סיום הקורס, מאחר שהיה עלי להמתין שלושה חודשים עד היותי בן 17, הגיל המינימלי לגיוס לצה"ל, הפגין יוחנן את רצונו הטוב ואת חברותו בסדרו לי עבודה עד הגיוס בחנות ה"דיוטי פרי" בנתב"ג, באמצעות אימו החביבה שעבדה שם (עם המבטא ההונגרי הכבד…). אני זוכר לו טובה זו עד היום, כי היתה זו תקופה של חוויות מעניינות. מאז לא פגשתיו, כי בחיל האוויר שירתנו ביחידות שונות, ולפתע ראיתי בעיתון את מודעת האבל של "צוות" לרגל פטירתו. חבל על דאבדין, שעם הליכתם מאיתנו הולך ופוחת הדור.

    אשמח מאוד לקבל ממשפחתו מידע וסיפורים עליו, ואתכבד לבוא לאזכרה אם אדע את המועד.

  2. גבי אלוני

    זכיתי להכיר את יוחנן כאשר הצטרף לצוות שלי בתעשיה האווירית. הכרתי מהנדס מעולה, דייקן, שקדן וחברותי בעל אישיות נדירה. הצטערתי כאשר החליט לעזוב ולהתגייס חזרה לחילל האוויר אך שמחתי בראותי את הצלחותיו וקידומו בדרגות.
    יהא זכרו ברוך ותנחומי מקרב לב לבני משפחתו

  3. גבאי דליה

    יוחנן ז"ל היה חבר טוב של בעלי שוקי גבאי ז"ל שהיה איש צוות אויר בחיל האויר ובהמשך בתעשיה האוירית. יוחנן קורטי היה אדם נעים הליכות, חכם ומשכיל. חבר שאהבנו להיות במחיצתו. תנחומי העמוקים למשפחתו. יהי זכרו ברוך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן