סא"ל יום טוב (יומי) עיני ז"ל

צוות ארגון גמלאי צה"ל (ע.ר.) אבל ומנחם את המשפחה על מות יקירם.
המנוח שירת בחיל המודיעין והיה תושב תל אביב.

9 Comments

  1. כרמלה לכיש

    משתתפת בצערכם, שולה ובני המשפחה, על מותו של יומי. איש יקר, רב כישרונות, נאמן לערכים שהאמין בהם ולחם למענם, איש רֵעים להתרועע, בעל לב טוב ומבין. איש שעשה הכל בכוחות עצמו, מאז שהיה נער שליח בדואר בירושלים בתקופת המנדט, נער שלא גדל וכפית של זהב או כסף בפיו.

  2. לימור הורוביץ

    יומי אבא יקר שלי
    היית דמות בולטת בחיי
    כל יום זכיתי לראות אותך ולהיות חלק חשוב בחייך איך אמרת פעם?
    יש לי את המשפחה הכי יפה בעולם
    מתגעגעת אלייך אתה חסר לי מאוד

  3. כרמלה לכיש

    לימור, משתתפת בצערך. אני זוכרת היטב את אהבתו של יומי ז"ל למשפחה שלו, לנכדים שהקדיש להם כמה מהספרים שכתב. אם תרצי אשלח לך ספרים שלו שהוצאתי גם כספרים דיגיטליים' שאפשר לקרוא בהם בנוחות ובקלות במחשב או בטאבלט. הנה המייל שלי:
    carmelal1green@gmail.com

  4. שרית מלצר

    צר לי על לכתו של יומי היקר, אדם טוב לב. ביקרתי אצלו לפני מספר שנים עם תלמידיי וערכנו לכבודו ערב הוקרה בבית ספרנו. סיפור חייו וספריו עניינו אותי. בהחלט עשה הכל בדרכו לפי השיר שמאוד אהב i did it my way

  5. ליסה

    צר לי לגלות שיומי נפטר, אני הכרתי אותו רק יום אחד, הוא נתן לי את ספרו "נדיה" וחתם בפנים הקדשה אישית. אמרתי לו שאקרא ואספר לו על החוויה שלי… ורק עכשיו הזדמן לי לקרוא את ספרו, רציתי ליצור עימו קשר על מנת לשוחח על הספר, להודות על כך… ואיחרתי.
    אני בכל זאת אשתף בכמה מילים.
    קודם כל, תודה לך על הספר, על חלקיק ממך ולמרות שלא הכרנו ממש, בספר יש חיבור בין הסופר לקורא.
    הספר מרתק, אני לא מצליחה להפסיק לקרוא, זה משאיר במתח, ולמרות שמרגישים ש.. רגע! זה צפוי פה החלק הזה, אתה שברת את הציפייה וגרמת לעבור עוד דף בספר ועוד אחד כדי לגלות לאן זה מוביל.
    תודה רבה יומי, ותנחומיי למשפחה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן