סא"ל עובד עברי ז"ל

צוות ארגון גמלאי צה"ל (ע.ר.) אבל ומנחם את המשפחה על מות יקירם.
המנוח שירת בחיל האוויר והיה תושב מושב משמר השבעה.

3 Comments

  1. מלאכי שמשון

    ראיתי בתדהמה את הודעת האבל שפירסם ארגון גימלאי צה״ל על מותו של ידידי היקר עודד(עובד) עברי .הכרתי אותו בשנות השבעים ובמשך שנים שימש לי כדמות לחיקוי בהליכותיו ,ההומור והחוכמה שלו. חלק מהקשר בינינו נבע גם מהעובדה שאנו מאותה עדה וזה היה חלק מהשיח בינינו..קריאה משותפת בתנ״ך וציטוטים של פסוקי מופת מספר הספרים.לקחתי ממנו כקצין צעיר את חוכמת הפיקוד והמנהיגות שבבסיסה קרב את פקודיך אליך והם יעשו הכל למענך.היות והנני תושב הנגב(מושב) לא נשמר לצערי קשר רציף. גם שרותי בסיני ובעזה (עד לשחרורי מצה״ל בדרגת אל״מ) על שכמותו אמרו חכמינו ״חבל על די אבידן שלא משתכחים״ …תנחומים למשפחה.

  2. אלברט אלרום

    אבי עמנואל אלרום ז"ל היה פקודו וחברו של עודד שנים רבות. כאשר איבדתי את אבי בשנה שעברה עודד נשא דברי הספד נפלאים והמשיך להיות בקשר עם משפחתי עד לפני מספר שבועות.
    אני משתתף בצער המשפחה על האובדן הגדול של האיש המדהים.
    אני בטוח שעודד יסתדר היטב שם בשמיים, כי הוא יוכל להמשיך להתבדח ולהעביר חוויות עם אבי עמנואל אלרום ז"ל.
    יהי זיכרו ברוך.

  3. חסויה

    עודד עברי היה אדם טוב אהבתי אותו בכל ליבי אני זוכרת כשהיינו נפגשים כמה שהוא הרעיף עליי אהבה אני עוד לא מעכלת שהוא נפטר..
    הוא היה איש טוב הייתי גאה בו נורא בשבילי הוא היה מודל לחיקוי הוא היה דמות שאהבתי והערצתי כמה שהוא הצליח בחיים עם אישה יפה וטובה חברה שדאגה לו במשך כל השנים ילדים טובים ומצליחים נכדים טובים שהעריצו אותו ואפילו נין קטן אני מתגעגעת אליו כל כך הלוואי שהייתי יכולה לראותו ברגעיו האחרונים כשנודע לי הדבר המצער בכיתי .. המון הבנתי שאני מתגעגעת אליו . מאוד. ואני לא אשכח אותו בחיים ואת כל מה שעשה בשבילי הסבא הכי טוב שיכולתי לבקש…. סבא אלוהים לקח אותו כי היה צריך מלאך חדש בשמיים אני אוהבת אותך סבא יקר…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן