סוניה ברשילון פרשטמן ז"ל

המשפחה אבלה.
ההלוויה תתקיים ביום א' ה- 07.05.17, בשעה 11.30, בית עלמין קיבוץ קרית ענבים.
יושבים שבעה בבית המנוחה, רחוב שלמה בובר 35, קומה ב', תל אביב.

2 Comments

  1. רוני

    איזה אובדן נורא. מילים לא ינחמו. ובכל זאת לדעת — עם כל אוהביה של סוניה נמנים גם רבים, שמעולם לא פגשו בה, אלא דרך מילותיה היפות, המדויקות תמיד. דרך תרגומיה שפתחו בפניהם עולמות חדשים, דרך הבלוג שכתבה, דרך הציוצים שלה בטוויטר. תמיד מדויקת ומדייקת, כולה ברק, מעוף, מקוריות והומור. כואבים איתכם.

  2. שולי בן נון

    מרגישה החמצה גדולה שלא זכיתי לפגוש את סוניה בחייה מחוץ לעולם הוירטואלי . ועדיין רואה בה חברה, אשה עם חוש הומור מופלא וטעם משובח. אשה נדיבה ושמחה שהספיקה המון בחייה והכאב על מה שלא זכתה להספיק עדיין עצום.
    אשה שאני פוגשת בכל פעם שאני פותחת ספר שתרגמה או רואה ציוץ שלה בטוויטר.אשה של מילים ושל חוש אומנותי אדיר.
    אבידה גדולה.הלווייתה הייתה הפגישה הראשונה שלי איתה מחוץ לקהילת טוויטר ופייסבוק ושם הכרתי עוד פנים שלה. הלוויה שמאד התאימה לאישה שהייתה מלאת הומור סטייל וגם כאב בלתי נמנע.
    מקווה שהיא במקום טוב יותר, בלי כאבים. ומאחלת לכם בני משפחתה היקרים שתצליחו לקום מהבור האיום הזה של אובדנה ולזכור אותה בשמחה ועם חיוך. ולזכור אשה אהובה, מאד אהובה שהגיעה ללב של רבים. אהבה שהפכה אותנו לסוג של קהילה. קהילת אוהביה.
    כבר תקופה ארוכה שהיא במחשבה שלי על בסיס יומי. עכשיו הדאגה פנתה את מקומה לכאב. מנחם לדעת שהלכה בידיעה שהיא אהובה .מאד אהובה.לוקחת בלבי חלקים ממנה-אהבת החיים העצומה שלה, ההתמסרות שלה לתחומי העניין הרבים ועוד ועוד. שולחת לכם חיבוק גדול בלי להכיר אתכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן