עדנה גזית ז"ל

בצער עמוק אנו מודיעים על פטירתה של
אשתי, אימנו, סבתנו
עדנה גזית ז"ל
יושבים שבעה ברחוב וינשל 2, תל אביב
קומה 13, בין השעות:
10:00-12:00, 16:00-21:00
משפחות גזית,
גזית ברגר וגזית- שלו

במלאת שלושים לפטירתה של אשתי, אימנו וסבתנו עדנה גזית
נעלה לקברה לטקס גילוי מצבה
ביום ו' ה- 7/12/18 בשעה 12:00 בגבעת השלושה.

המשפחה והחברים מודיעים כי במלאות שנה לפטירת יקירתם תתקיים התייחדות עם זכרה ביום ו' ה- 01.11.19, בשעה 11.00, בית עלמין קיבוץ גבעת השלושה.

2 Comments

  1. עפרה

    יעקב שלום,
    שמי עפרה קפלן(אשרי) בשנת 1970 סיימתי את שמעוני. 4 שנים היתה עדנה מחנכת כיתתי, בצער רב למדתי עם בני כיתתי על הסתלקותה מן העולם. כן, בני כיתתי. לפני מספר שנים ערכנו מפגש חברתי מאוד מאוד מרגש, שאליו הגיעו 37 איש מתוך 42. עדיין אנחנו בקשר ונפגשים. עובדה שממש לא ברורה מאליו. אנחנו ככיתה חושבים שפשוט כילדים היינו כיתה ח1 מגובשת במיוחד.
    ואיך אני זוכרת את שמך תשאל? באיזו שלב הכתה התכוננה לאיזו חגיגה ופתאום מורתנו האהובה הכריזה שבעלה יעקב ישתתף, אם זכרוני אינו מתעתע בי, היית בתפקיד צלם, לא בטוחה. זכור לי רגש של תמיהה ומידת אכזבה, למורה יש בעל וגם בן? היתכן ? הרי אנחנו 42 ילדים היינו שלה, לא? בראש של ילדה שאהבה את מורתה במיוחד, חשבתי לתומי שהיא כל יום הולכת לבית אמה בדיוק כפי שאנחנו עשינו. 48 שנים עברו והנה הרגע הזה קבוע בזכרוני, כולל כניסתך לאולם ההתעמלות והיית האיש הכי גבוה שראיתי מימיי.
    חלפו שנים ויום אחד כשאני במדים, עצרה עדנה לתת לי טרמפ, תמיד חושבת ועושה בשביל האחר. כמובן זה היה עבורי הטרמפ הכי נהדר בכל זמן שירותי.
    לעולם זכרה קבוע בליבי בחום רב. חיבוק לכולכם,
    עפרה

  2. עודד גזית

    במלאת שלושים לפטירתה של אשתי, אימנו וסבתנו עדנה גזית
    נעלה לקברה לטקס גילוי מצבה
    ביום ו' ה- 7/12/18 בשעה 12:00 בגבעת השלושה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן