עדנה גיטה ז"ל

לשכת המהנדסים והאדריכלים, יו"ר הלשכה, ההנהלה, החברים והעובדים מנחמים את ד"ר עמנואל ליבן, נשיא לשכת המהנדסים והאדריכלים, ומשפחתו על מות יקירתם.

2 Comments

  1. הלל אבני

    היכרתי את עדנה כאשר עבדה במחלקה שלנו בתעשיה האוירית כספרנית. בתקופה מסוימת שלא היה לי מקום במחלקה, ישבתי בספריה. שם למדתי להעריך את עדנה. בהתמדה ובדייקנות היא סידרה את הסיפריה המבולגנת שלנו תוך האזנה חרישית למוסיקה קלסית מקול המוסיקה. היה קשה לגרור אותה לשיחות בטלות. כולה הייתה מרוכזת בעבודתה. אם בכל זאת שוחחנו זה היה בעיקר על המשפחה. מה עושים הילדים ואיך הם לומדים. אחרי שהמחלקה פוזרה, עדנה עבדה בסיפריה המרכזית באותה מסירות שאיפיינה אותה.
    אחרי שהיא פרשה, היא באה עם תמונות שצולמו במחלקה וחילקה אותם לאלה שזכרה שעבדו שם.
    היא השתתפה בהוצאת חוברת לבוגרי הכיתה שלה בעירוני ה' בתל אביב. היא ביקשה, ועשיתי זאת ברצון, שאכתוב על בן כיתתה יצחק בר יצחק שהיה מרצה שלי בפקולטה להנדסה אווירונוטית. מהחוברת למדתי שזאת הייתה כיתה של מחוננים מבלי שיקראו להם כך.
    צר לי מאוד על מותה. אני משתתף בצער המשפחה ובמיוחד עמנואל שהיא קראה לו 'צבי'. יהי זכרה ברוך.

  2. ראובן אופיר

    גם לי זכורה עדנה הספרנית של ההנדסה בתעשייה האווירית. תמיד קיבלת ממנה את
    העזרה הדרושה . זה היה עוד ב 1970, לפני עידן המחשבים, ואז הרצון הטוב והמסירות לנושא, היו המפתח להצלחה – ולעדנה זה היה בשפע . היא וצבי היו תמיד ביחד.
    הצניעות והענווה היו חלק ממנה . קשה לקבל את לכתה .
    בשבילי היא תמיד צעירה , כמו בתמונה המצ"ב שצולמה בכנסת ( בערך מ 1980 ).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן