עו"ד רפאל שמיר ז"ל

אבלים: הילדים: רון ומיכל שמיר, דפנה ועודד ערן, גדית ודני אוריין, הנכדים: גילי ותומר, אורי, אלון וניבה, איתי, דן ופז, יואב, נטע, גיא וגלי, הנינים: אור, אריאל, טל וליבי, האחים: שמואל, שולה, אביבה וחמדה.
ההלוויה תצא ביום ו' ה- 15.11.19, בשעה 11.00, מבית ההספד קהילת ירושלים, בית עלמין הר המנוחות, גבעת שאול.
יושבים שבעה בבית עד 120, רחוב ראול ולנברג 32, דירה 404, תל אביב, במוצ"ש ה- 16.11.19, בין השעות 17.00 – 21.00 ובימים א'-ד' ה-17-20.11.19, בין השעות 10.00 – 13.00, 16.30 – 20.30.
המנוח היה איש ירושלים.

אוניברסיטת תל אביב, הפקולטה למדעים מדויקים ע"ש ריימונד ובברלי סאקלר, בית הספר למדעי המחשב ע"ש בלווטניק, הסגל האקדמי וסגל המינהלי מנחמים את פרופ' רון שמיר ומשפחתו על פטירת אביו.

לשכת עורכי הדין מחוז ירושלים אבלה ומנחמת את המשפחה על פטירת יקירם.

משרד גולדפרב זליגמן ושות', השותפים והעובדים מנחמים את דפנה ערן ומשפחתה על פטירת אב המשפחה.

2 Comments

  1. שלמה אלבז

    לרון, דפנה וגדית. נדהמתי לקרא בעיתון על פטירתו של אביכם. לפני מספר חודשים שוחחתי עמו בטלפון ודיברנו גם על הספר שכתב. סיכמנו שאבוא באחד הימים לתל אביב וניפגש, אבל לצערי המפגש לא התקיים.
    אביכם היה המאמן שלי בשנת 1976 ועבדתי במשרדו זמן מה לאחר מכן. הערכתי אותו מאוד ולמדתי ממנו דברים רבים. משפטן מובהק, אדם חם, איש משפחה אשר התעניין בתחומים רבים. למדתי הרבה גם מהקשר המיוחד בינו לבין אמכם אותה הכרתי גם משיחות שניהלנו בהשתלמויות בים המלח.
    אביכם העריך אותכם והיה גאה בכם, זכור לי הניצוץ בעיניו כאשר סיפר על הצלחותיכם.
    תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

  2. עו"ד רזי בטט

    לכל משפחת שמיר
    זה עתה נודע לי על פטירתו של רפאל ז"ל. חבר,ידיד וקולגה מזה עשרות בשנים. הכרתי עוד לפני היותי עו"ד עוד בשנת 1955 כאשר היה יועץ משפטי של רשימת ס"צ. איש יקר,אציל נפש שמעולם לא שמעתי עליו מילה לא טובה ואין זה דבר של מה בכך במקצוע עריכת הדין. חבל על דאבדין ולא משתכחין. תהיה נשמתו צרורה בצרור החיים אמן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן