עוזי קנדר ז"ל

המשפחה אבלה.
ההלוויה תתקיים ביום ה' ה- 14.06.18, בית עלמין מנוחה נכונה כפר סבא.
יושבים שבעה בבית המנוח, רחוב דב הוז 17, דירה 22, כפר סבא, בין השעות 12.00 – 20.00.

החברים: נימה ודן אברהם, גילה וסטיב אימבר, תלמה וג'ו ברנר, איילה גביש, גלי ורפי, יעל עבאדי ויצחק עינב, עירית ומורל קהאן, נירה וגיורא קינן, רוני ואריה רונה, אסתי ושי שהמי, אתי ומיקי שחם ויסמין וצחי רביב דקל אבלים ומנחמים את רותי והמשפחה על פטירת יקירם.

3 Comments

  1. משה עובדת עבאדא

    בשנים 1964 – 1965 במסגרת שירותי הצבאי שירתתי כמד"ן, מדריך גדנ"ע , ברחוב עובדיה , שכונת גאולה, ירושלים. עוזי היה המפקד. גרנו באותו בניין, של הקונסול הבריטי פין מן המאה ה-19, ליד שנלר, עם עוד כמה חבר'ה מוצלחים כמו: אבירם, נחמיה. עוזי יצר מסביבו חדוות נעורים, הרבה שמחה ומשובת נעורים. היה לו אופנוע מן הצבא . נהג לטוס איתו תוך 45 דקות מצומת מסמיה לירושלים. הוא אהב את תפקידו כמפקד הגדנ"ע בירושלים. המטווח במחנה אלנבי, המטווח בבית שמש-קיבוץ צרעה, צעדת 4 הימים, כמו גם במועצה האזורית מטה יהודה, ובמוסדות חינוך בירושלים. יצר יחסים חיוביים עם כל מי שהיה מסביבו, מפקדים, חיילים, מנהלי בתי ספר. קיבלתי ממנו יחס חם, ונדיב. ובסוף השרות הצבאי שלי, הוא דאג למצוא לי עבודה כמדריך חינוכי בחוות הנוער הציוני, ירושלים. בזכותו הייתה לי שם קורת גג, ופרנסה ולימודים באוניברסיטה העברית. מאד נעצבתי הבוקר לקרוא בעיתון הארץ על מותו. הוא היה בשבילי ידיד אמת. יהי זכרו ברוך.

  2. נחמיה תנא

    באיחור רב נודע לי על פטירתו של עוזי ז"ל. דרכינו הצטלבו כקציני מילואים בנ"מ, במשך שלושה עשורים (וכמה מלחמות), ובעבודה משותפת בגדנ"ע בירושלים במשך שנתיים, לצד היותנו סטודנטים בעיר (כאשר עדיין לא חוברה לה יחדיו). בשנים האחרונות נפגשנו – לא עלינו – בעיקר בלוויות. תמיד היה סמל לבריאות, חוסן וביטחון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן