עמי ברגמן ז"ל Ami Bergman

עמותת מטב, הוועד המנהל, מנכ"ל העמותה, הנהלת העמותה והעובדים מנחמים את משפחת ברגמן: אילנה, דורית, דרור, ענת והנכדים על מות יקירם, עובד סוציאלי ויזם חברתי, ראש הוועד המנהל של העמותה.

ארגון הג'וינט, חברי הבורד והעובדים בכל העולם אבלים ומנחמים את המשפחה על פטירת יקירם, שתמך ביהודים בעולם וסייע לאוכלוסיות פגיעות בישראל.

The Joint Distribution Committee, its Board of Directors and Global Staff mourn his passing and extend their condolences to his family.

חולדה ועו"ד יואב לוי, גדעון, שמוליק, חיים וצוות משרד יואב לוי ושות' אבלים ומנחמים את אילנה, דורית, ענת, דרור והנכדים על פטירת יקירם, יו"ר הוועד המנהל של עמותת מטב ועמותת שלומית.

פרויקט מחשב לכל ילד אבל ומנחם את המשפחה על מות יקירם, חבר הנהלת הפרויקט וממייסדיו.

חברת שראל, פרופ' משה רוח, יו"ר עמותת בתי חולים ציבוריים למען הציבור, שלמה גרופמן, יו"ר דירקטוריון שראל ואבי בוסקילה, מנכ"ל שראל, אבלים על מותו של אחד מראשוני חברי הוועד המנהל של עמותת בתי חולים ציבוריים למען הציבור.

8 Comments

  1. אריאלה ועמי לבנשטיין

    לאילנה וכל בני המשפחה. נדהמנו לשמוע על מותו של עמי. משתתפים בצערכם וזה אובדן גדול ודאי שקודם כל לכם אבל גם למי שהכיר והוקיר את עמי .
    אריאלה ועמי לבנשטיין

  2. אמיר

    עמי היקר שוחחנו רבות כשהיינו צעירים ועובדים במשרד הרווחה ואתה בג'וינט. תמיד עם חיוך על הפנים הערות בונות וחוכמה רבה. השראת אחריך הרבה שירותים ואנשים עצובים, ופתרונות חלוציים לזיקנה להתנדבות לשירות לאומי.

  3. פפרידה שאנן

    אכן אבידה. הכרתי את עמי במסגרת פרויקט משותף של הג'יונט ומרכז רפואי רמבם, לאחר רעידת האדמה בארמניה וכן בפרויקט סיוע לקהילה היהודית בתורכיה בטיפול בקשישי הקהילה. תוך כדי ליווי הפרויקטים, במשך כמה שנים, בתור מרפאה בעיסוק, למדתי רבות מעמי. בדרך חשיבתו, בנועם הליכותיו והגישה האמפטית לאנשים היטיב להדריך, לנהל ולהשיג מטרות טיפוליות.יהי זכרו ברוך.

  4. איתן צחור

    משתתף בתדהמה בצער המשפחה. תמיד נינוח וחברי. פעל בצנעה ועוד רבות יסופר על פועלו ותרומתו למגזר השלישי ולאחרים

  5. Weinstein Glorice

    . Mes sincères condoléances à Ilana et à la famille

    Ami Bergman a énormément aidé la communauté juive du Caire et fut pour feu ma sœur Carmen alors présidente de cette communauté d'un grand réconfort

  6. עירית אררה

    אני כל-כך מצטערת לשמוע את החדשות על מותו של עמי. כמה עצוב. ואני מצטערת שהמוות של עמי הוא שמזמין אותי לחדש את הקשר אתך, אילנה. אני משתתפת באבלך, יקירה. אם יהיה לך נכון, אנא התקשרי אלי באימייל. באהבה, תמיד, עירית אררה

  7. מנחם אלעזר

    למשפחת ברגמן,
    בצער רב נודע לי היום על פטירתו של איש יקר ונעים הליכות עמי . הכרתי את מסגרת ביקור ועידה של ג'וינט בניו-יורק בשנת 1994
    בשנות 2000-2002 פעלתי במסגרת קשר משפחתי יחד איתו בקרב יהדות גאורגיה.
    זה עבידה גדולה למשפחתו , למשפחת ג'וינט העולמי ולעולם היהודי.
    זכרו יהיה ברוך!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן