פרופ' אהוד נצר (מנצ'ל) בן יוסף שלמה ופועה (בן טובים) מנצ'ל ז"ל

מתאבלים: דבורה נצר, רותי ויוסי בירץ, יוסף ומיכל נצר רווח, חנה וחיים נצר-כהן, יעל נצר והנכדים: גיא, גל, איתן, נעה, דניאל, איתי, שירה, דמיאר, נגה והילה. ההלוויה תתקיים ביום ו' ה- 29.10.10, בשעה 10.00 בבית העלמין בקריית ענבים.

האוניברסיטה העברית, הפקולטה למדעי הרוח, מורי, חברי ותלמידי המכון לארכיאולוגיה מנחמים את המשפחה על מותו של מורה, עמית וחבר. המנוח היה חוקר ארץ ישראל.

החברה לחקירות ארץ-ישראל ועתיקותיה אבלה על מותו. היה חבר ותיק בחברה, אדריכל וארכיאולוג במפעלי החברה בבית-שערים, חצור, עין-גדי, מצדה, ירושלים, קיסריה, ציפורי, יריחו, הרודיון שם גילה את קבר הורדוס ושם נהרג.

מוזיאון ישראל ירושלים, ההנהלה והעובדים מנחמים את המשפחה. המנוח היה חוקר, ידיד המוזיאון ושותף להצגת מורשת התרבות של ארץ-ישראל.

החברה הממשלתית לתיירות מנחמת את המשפחה.

אלביט מערכות מנחמת את חברם לעבודה יוסף נצר על מות אביו.

מוזיאון ארצות המקרא בירושלים, בתיה בורובסקי, אמנדה וייס וצוות המוזיאון מנחמים את המשפחה על מותו.

צוות המדריכים וההנהלה של בית ספר שדה כפר עציון מנחמים את דבורה, חנה, רותי, יעל, יוסף ובני ביתם על מותו של יקירם.

משפחות נצר וון ליבן מודיעות כי במלאות שנה לפטירתו תתקיים עלייה לקברו ביום ה' ה- 17.11.11, בשעה 15.00, בבית העלמין בקיבוץ קרית ענבים. בשעה 16.00 תתקיים התכנסות לשיחת רעים בחדר האוכל בקיבוץ קרית ענבים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן