פרופ' איציק יצחק אוהד ז"ל

אבלים: אסתר, ניר ודן אוהד ובני ביתם.
ההלוויה תתקיים ביום ו' ה- 25.11.16, בשעה 11.00, בית עלמין דלת אמות, קיבוץ קרית ענבים.
יושבים שבעה ביום ו' ומוצ"ש ה- 25-26.11.16, בבית משפחת אוהד, רחוב ש"י עגנון 12, קומה ו', דירה 19, ירושלים, ובימים א'-ג' ה- 27-29.11.16, בבית משפחת אוהד, רחוב משה קול 10, קומה ב', דירה 7, ירושלים.

תלמידיו לאורך הדורות: פרופ' נועם אדיר, Prof. Iwona Adamska, Dr. Geoffrey C. Owens, Dr. Dona Oxemberg, ביאנקה אייסקראפט, ד"ר דבורה איש שלום, פרופ' גרא איתן, פרופ' אברומי אמסטרדם, ד"ר גוזל בן חיים, פרופ' שושי בר נון, Dr. Gerd Brink, Dr. Lian-Wang Gue, פרופ' ישראל גולדברג, פרופ' מיקי גורביץ, פרופ' יאיר גזית, ד"ר עלמה גל , Prof. Robert Jennings, פרופ' ג'וני גרשוני, ד"ר יעל דומוביץ, Dr. Pierre Hubert, הראל יריב, Dr. Michael Wettern, פרופ' דוד וולך, ד"ר חיים ויינהאוס, Dr. Martin Vink, ד"ר חגית זר, Dr. Jackues Topf, ד"ר שלומית טל, ד"ר נלי לויטמן, זאב מזור, דובי מילר, פרופ' צבי נאמן, ד"ר סוזי גייפמן שוחט, ד"ר יורם סורוקה, Dr. Huashi Gong, ד"ר שושנה פגלין, פרופ' אנטון פוסט, לאה פלקוביץ, דבורה פריד, פרופ' אילן פרידברג, Prof. Francke Christof, Prof. Ondra Prasil, פרופ' צפריר מור, פרופ' דוד קהאן, ד"ר יואל קוניס, Prof. Diana Kirilovske, ד"ר יזהר קרבט, פרופ' ניר קרן, חנן קרץ, Prof. Frank Kretzer, ד"ר גונטר ש. רגיץ, ד"ר אווה רוקמן, סלי רייסמן, פרופ' שמעון שולדינר, פרופ' גדי שוסטר, ד"ר יהודית שלה, Dr. Rudy Schantz, ד"ר שולמית שפרונג, אבלים על פטירת מורם.

אוניברסיטת תל אביב, הפקולטה למדעי החיים ע"ש ג'ורג' ס. וייז, בית הספר למדעי הצמח ואבטחת המזון והחברים לעבודה מנחמים את פרופ' ניר אוהד על מות אביו.

האוניברסיטה העברית בירושלים, הפקולטה למתמטיקה ומדעי הטבע, המכון למדעי החיים והמחלקה לכימיה ביולוגית אבלים ומנחמים את המשפחה על מות יקירם.

4 Comments

  1. רות אמיר

    למשפחת אוהד שלום רב,

    שמעתי בצער על מותו של פרופ. יצחק אוהד ואני משתתפת בצערכם. גם אני הייתי תלמידתו אם כי בתחום מעט שונה מזה של רוב ממשיכי דרכו. המשותף לשנינו היה העניין העצום בתהליך הפוטוסינתזה. אני חקרתי (במסגרת החוג להוראת המדעים) את הקושי של תלמידים בבית הספר התיכון להבין את התהליך המופלא הזה וראיתי זאת כזכות גדולה כאשר פרופ. אוהד הסכים ללוות את המחקר כאחד ממדריכי. על אף שפרופ. אוהד היה רחוק מתחום המחקר, הוא תמיד נענה ברצון להיפגש לשיחות עמי והתובנות שחלק עמי סייעו לי רבות ותרמו לאיכות המחקר ולתוצר שהופק בסיומו – ספר צנוע על הוראת הפוטוסינתזה עבור המורים.

    אזכור אותו בחיבה ובהערכה,

    l

  2. ניר

    שלום רות
    תודה רבה על דבריך החמים
    אנו מקבלים תגובות רבות וכול אחת מהן מוסיפה זווית חדשה לאישיותו ופועלו.
    כול טוב
    ניר אוהד

  3. דר קמיל מח׳ול

    למשפחת אוהד, קבלו נא את תנחומי החמים !
    פרופ׳ אוהד, היה מורי בהקדמה לביוכימיה – אהבתי את הביוכימיה בגללו ! והיה גם ידיד אמיתי לסטודנט שלו באוניברסיטה העברית, ולאחר מכן, הוא היה נדיב מאוד כשהתייעצתי איתו גם בהמשך לימודי האקדמיים…
    מה שמוזר:
    אתמול, הייתי מספר לאחותי שחזרה מהרוורד על איציק אוהד.. משום מה נזכרנו ב אמיל גרינצוייג ..
    סיפרתי לה שבאותה הפגנה בעקבות הטבח בסברה ושאתילה ב 1982 , כשהייתי יו״ר וועד הסטודנטים הערבים באוניברסיטה העברית , השתתפתי בהפגנה והייתי צמוד לפרופ׳ איציק אוהד שגילה לי שזו היתה ההפגנה הראשונה שהשתתף בה — לאחר שהודיע לי עד כמה הוא סלד ממעורבות ישראל בטבח.

    אז אחותי שאלה אם אני שומר על קשר איתו !
    לא עניתי,
    רק חיפשתי בגוגל על מנת למצוא דרך להתקשר ואז נבהלתי לראות בכותרת הראשונה שפרופ׳ אוהד הלך לעולמו !! צר לי מאוד !
    רק חסר מי שינחם אותי, גם כן

    • דן אוהד

      תודה רבה קמיל, על הדברים המרגשים שכתבת.
      ידעתי כמה יצחק נחרד מהאירועים הללו באותה תקופה, אבל לא ידעתי שהשתתף בהפגנות.
      עוררת בי גאווה גדולה בו, וכמובן שגם געגועים.
      תודה שוב,
      דן אוהד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן