פרופ' אמירה מני ז"ל

אבלים: נילי, יעל ומרדכי, גיא מיכל ועומרי, נעה, נדב, נמרוד ועדו.
ההלוויה תתקיים ביום ג' ה- 17.07.18, בשעה 17.30, בית עלמין מנוחה נכונה כפר סבא.
יושבים שבעה בבית משפחת מני, רחוב אלישע רודין 18, גבעתיים.

החברים: קובי אבן עזרא, עדנה אשוח, יוסף בהט, צפרא ובני גלילי, דליה הורביץ, חסיה ורטהיים, זמירה ויצחק ישראל, נעמי ומנחם ים שחור, חיה ואורי ינובסקי, חביבה פלר, שולה פסקין ואביבה ורמי שמר אבלים ומנחמים את נילי, יעל ומשפחותיהן על מות יקירתם.

אוניברסיטת תל אביב, הפקולטה לרפואה ע"ש סאקלר, הדקאן, הסגל האקדמי, הסגל המינהלי והסטודנטים אבלים ומנחמים את המשפחה על פטירת יקירתם.

4 Comments

  1. צבי

    חברי האיגוד ההמטולוגי מרכינים ראש בעצב נוכח פטירתה של חברתנו היקרה, ממיסדות ההמטולוגיה בישראל, ושולחים כוס תנחומים למשפחה. מן השמיים תנוחמו ולא תוסיפו לדאבה עוד.

  2. נימה דיקר גפן

    פגישות מקריות עם אשה, רופאה, אדם, זכרונות מחממי לב.
    צער על מותה, שמחה בחייה העתירים, יפיה, נדיבותה.
    זכרה ברוך ומאיר.
    נימה

  3. דוליצקי מוטי

    אמירה יקרה לי מאוד
    בדקה הזאת נודע לי שעזבת אותנו כאשר התכונתי להזמינך לכנס בנושא אנטיפוספוליפידים .
    את אחת הדמויות היותר משמעותיות בחיי המיקצועיים והשילוב הנדיר של ידע רפואי סקרנות ללא גבולות יחד עם אנושיות ולב רחב ונדיב הם המודל שלי ולאורם צעדתי.
    נוחי על משכבך אמירה אהובה.
    דוליצקי מוטי

  4. מרגלית ליכטבלאו

    רציתי לברך את אמירה בחג שמח ונכנסתי לגוגל כדי למצוא את מס הטל שלה.נדהמתי לראות את המודעה הזו.לא ידעתי שעזבה אותנו.את אמירה הכרתי לפני 48 שנים כשמשה ניתח את עמיר בני שהיה תינוק בן 3 חודשים.משה חזר אז מאהגליה שם התמחה אצל פרופ.ויליאמס בשיטה לניתוחי הידרונפרוזיס.מאז נקשרו דרכינו . עם אמירה שתמיד חייכה והיתה כל כך עדינה וצנועה ,נעימת הליכות אשת איש תומכת ואם גאה נוצר קשר חם והיא תחסר לי מאוד.לאחרונה נפגשנו כשמשה נפטר ועוד דיברתי איתה וברכתי אותה בפסח שנה שעברה.ניסיתי לברך אותה בראש השנה האחרון ולא היתה תשובה.דאגתי.
    מצטערת מאוד.היא תמיד תהיה בליבי
    מרגלית ליכטבלאו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן