פרופ' (אמריטוס) רות רותי גביזון ז"ל 1945 – 2020

אבלים: בנה: דורון גביזון, אחותה: דפנה גץ ומשפחתה ואחותה: טלי קוסקי ומשפחתה.
ההלוויה תתקיים בחוג המשפחה.
יושבים שבעה בבית משפחת גביזון, רחוב גלבר 16, קומה 6, ירושלים, בימים ב'-ה' ה- 17-20.08.20, בין השעות 10.00 – 14.00, 17.00 – 20.00.

חברי גרעין תדהר לחצרים, 1962, אבלים על פטירת חברתם.

סמי סגול מנחם את דפנה גביזון גץ ומשפחתה על פטירת יקירתם, כלת פרס ישראל.

האוניברסיטה העברית בירושלים והפקולטה למשפטים אבלות ומנחמות את המשפחה על מות יקירתם, כלת פרס ישראל.

הפקולטה למשפטים והאוניברסיטה העברית בירושלים אבלות ומנחמות את המשפחה על מות יקירתם, כלת פרס ישראל ופרס א.מ.ת וחברת האקדמיה הלאומית הישראלית למדעים.

האגודה לזכויות האזרח בישראל אבלה ומנחמת את המשפחה על מות יקירתם, יו"ר ונשיאת האגודה לשעבר, חוקרת משפט וכלת פרס ישראל.

המכון הישראלי לדמוקרטיה, יוחנן פלסנר, נשיא, אמיר אלשטיין, יו"ר הוועד המנהל וצוות המכון אבלים על מותה של עמיתה בכירה במכון.

נגידת האוניברסיטה הפתוחה וחברי המועצה, יו"ר הוועד המנהל, נשיאת האוניברסיטה, ההנהלה והעובדים אבלים ומנחמים את המשפחה על פטירת יקירתם, עמיתת כבוד של האוניברסיטה הפתוחה.

האוניברסיטה העברית בירושלים ומרכז פדרמן לחקר הרציונליות, תלמידי המרכז, החוקרים והעובדים אבלים ומנחמים את המשפחה על פטירת יקירתם, כלת פרס ישראל ופרס א.מ.ת וחברת האקדמיה הישראלית למדעים.

מכון ון ליר בירושלים ופרופ' שי לביא, ראש המכון, אבלים ומנחמים את דורון גביזון, חבר המכון, והמשפחה על פטירת יקירתם, עמיתת מחקר בכירה במכון ון ליר.

אוניברסיטת בן גוריון בנגב ומרכז עזריאלי ללימודי ישראל במכון בן גוריון לחקר ישראל והציונות אבלים על פטירתה של עמיתה ושותפה לדרך.

אוניברסיטת בן גוריון בנגב, פרופ' דניאל חיימוביץ, נשיא האוניברסיטה, וירום אריאב, יו"ר הוועד המנהל, אבלים ומנחמים את המשפחה על פטירת יקירתם, דוקטור לפילוסופיה לאות כבוד של האוניברסיטה שהקדישה את חייה לשמירת זכויות האזרח בישראל וזכויות האדם בכלל.

האקדמיה הלאומית הישראלית למדעים אבלה ומנחמת את המשפחה על מות יקירתם, חברת האקדמיה, חוקרת משפט וכלת פרס ישראל.

מרכז מציל"ה למחשבה ציונית, יהודית, ליברלית והומניסטית אבל ומנחם את המשפחה ומוקיריה על פטירת יקירתם, הנשיאה והמייסדת של הארגון, פרופסור למשפטים וכלת פרס ישראל לחקר המשפט.

7 Comments

  1. תמנה וולפין

    היתה מדריכה שלי בצופים לפני יותר מ-50 שנה, וכבר אז התפעלתי מהידע הרב שלה, מרהיטות הדיבור, ומהמנהיגות. עקבתי כל השנים אחרי פועלה, ואני גאה שהייתי חניכתה.
    יהי זכרה ברוך.

  2. נעמה כרמי

    בלתי נתפס להיפרד מרותי. היא משאירה אחריה חלל ענק בתחומים רבים. זה אובדן עצום לכולנו. תנחומים לדורון ולכל בני המשפחה.

  3. פסיה שמוש

    אבדה גדולה למדינת ישראל, אשה משכמה
    ומעלה, לחמה על צדק וערכים ועסקה בכל
    הנושאים החשובים והמהותיים למדינה.
    תנחומי למשפחה
    יהי זכרה ברוך

  4. יעקב ש.

    כאב גדול! זהו אובדן שאי אפשר למלא! זכיתי לשמוע ממנה כמה הרצאות בניו יורק ולספוג מהשראתה הכבירה. היא אהבה את עם ישראל מאוד ועודדה מסירות נפש למענו. מי יתן וירבו כמוה בישראל!

  5. יורם סהר

    רות גביזון הדריכה את השכבה שלי בשבט הצופים "ניצני הנגב" בבאר שבע בהיותה בשירות בנח"ל כחברת גרעין שיועד לקבוץ חצרים. כבר אז התגלתה בחוכמתה וכדעתנית יוצאת דופן. מאוחר יותר בהיותי סטודנט למשפטים באוניברסיטה העברית בירושלים זכיתי להמנות על תלמידיה.
    אשה אצילה, ענווה ומיוחדת.
    יהא זכרה ברוך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן