פרופ' אריה כשר ז"ל

המשפחה אבלה. המנוח נטמן ליד קבר בתו, אורנה יקיר ז"ל, בבית העלמין בצור משה. יושבים שבעה ברחוב הרב קוק 38, נתניה. המנוח היה מורה, מחנך והיסטוריון.

אוניברסיטת תל אביב, הפקולטה למדעי הרוח ע"ש לסטר וסאלי אנטין, בית הספר למדעי היהדות ע"ש חיים רוזנברג, החוג להיסטוריה של עם ישראל, המרכז לחקר התפוצות ע"ש גורן גולדשטיין מנחמים את המשפחה על פטירתו. המנוח היה מורה וחוקר תולדות עם ישראל.

המשפחה מודיעה כי טקס גילוי מצבה יתקיים ביום ו' ה- 25.11.11, בשעה 10.00, בבית העלמין בצור משה.

המשפחה מודיעה כי במלאות שנה לפטירת יקירם תתקיים התייחדות עם זכרו ביום ו' ה- 12.10.12, בשעה 10.00, בית עלמין צור משה.

2 Comments

  1. רונית

    את ההודעה המצערת עד מאד קבלתי רק הבוקר, יום שבת. אני עדיין המומה.
    אריה ז"ל היה המורה שלי בבית הספר התיכון עמק חפר. איש מדהים, מורה מבריק. פגשתי בו שוב, בנתניה, שנים רבות לאחר שסיימתי את לימודי. שמחת הפגישה הייתה הדדית. נפגשנו שוב, פגישה עצובה, באירוע האזכרה של אורנה ז"ל. זו הפעם האחרונה שראיתיו.
    הייה שלום איש יקר!
    תנצב"ה
    תנחומי הכנים שלוחים למשפחתו.

  2. משה ג.

    דבר האבדה נודע לי רק היום ונדהמתי .זכיתי להיות תלמידו בשנתו הראשונה כמחנך ,בב"יס רופין .אריה כשר חרוט בזכרוני כפנים מחייכות לעד שהקרינו אופטימיות וטוב לב. לא אשכח את הגיבוי שנתן לי כאשר הואשמתי על לא עוול בכפי והוא החזיר לי את כבודי .ובכלל תמיד בגישה חיובית ואוהדת .פגשתיו מספר פעמים לאורך הדרך הארוכה כשנפגשנו בשנה האחרונה נראה לי שלא במיטבו והמצב ציערני מאד . מי יתן וירבו מחנכים בדמותו לאהבת לאהבת הארץ והאדם .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן