פרופ' בנציון נתניהו ז"ל

אבלים: בניו: בנימין ועדו נתניהו, כלותיו: שרה ודפנה נתניהו, נכדיו: נועה, יעל, יואב, יאיר ואבנר.
ההלוויה התקיימה ביום ב' ה- 30.04.12, בית עלמין הר המנוחות, חלקת הורים שכולים, גבעת שאול.
יושבים שבעה ברחוב הפורצים 4, ירושלים.
המנוח היה בנם של נתן ושרה מיליקובסקי ואביו של יוני ז"ל.

רונלד לאודר, נשיא הקונגרס הציוני מנחם את בנימין נתניהו, ראש הממשלה ורעייתו שרה על פטירת ראש המשפחה.

ראובן (רובי) רבלין, יושב ראש הכנסת, חברי הכנסת, חברי הכנסת לשעבר ועובדי הכנסת מנחמים את בנימין נתניהו, ראש ממשלת ישראל והמשפחה על מות אביו.

אוניברסיטת בר אילן מנחמת את בנימין נתניהו, ראש הממשלה וד"ר כבוד של האוניברסיטה, על מות אביו.

משרד ראש הממשלה מנחם את בנימין נתניהו, ראש ממשלת ישראל, על מות אביו.

לאה ויורם גלובוס מנחמים את בנימין נתניהו, שרה והמשפחה על פטירת האב.
המנוח היה היסטוריון.

ממשלת ישראל מנחמת את בנימין נתניהו, ראש הממשלה, והמשפחה על מות אביו.

יוסי אחימאיר מנחם על פטירתו.

קרן קיימת לישראל, אפי שטנצלר, יו"ר הדירקטוריון, אלי אפללו, יו"ר עמותת קק"ל, הדירקטוריון, ההנהלה והעובדים מנחמים את בנימין נתניהו, ראש ממשלת ישראל, והמשפחה על מות האב והסב.

נגיד בנק ישראל, חברי הועדה המוניטורית והמועצה המינהלית, הנהלת הבנק והעובדים מנחמים את בנימין נתניהו, ראש ממשלת ישראל, על מות אביו.

פורום ה-15, פורום הערים העצמאיות, רון חולדאי, יו"ר פורום ה- 15 וראש עיריית תל אביב יפו, ראשי הערים, חברי פורום ה-15, עו"ד איתן אטיה, מנכ"ל פורום ה- 15 מנחמים את ראש ממשלת ישראל ומשפחת נתניהו על מות יקירם.

עודד טירה וחברת פיניציה אמריקה ישראל מנחמים את בנימין נתניהו, ראש הממשלה, על מות אביו.

מכון ז'בוטינסקי בישראל, מרדכי שריג, יו"ר ההנהלה, יוסי אחימאיר, מנכ"ל, מנחמים את בנימין נתניהו, ראש ממשלת ישראל, ד"ר עדו נתניהו ומשפחותיהם על פטירת האב.
המנוח היה מסאי, איש הגות ויד ימינו של זאב ז'בוטינסקי.

חנה ושלום בלושטיין והמשפחה מנחמים את בנימין נתניהו, ראש ממשלת ישראל ומשפחת נתניהו על פטירת אבי המשפחה.
המנוח היה מנהיג ציוני.

יד ושם, רשות הזיכרון לשואה ולגבורה, הרב ישראל מאיר לאו, יו"ר המועצה, אבנר שלו, יו"ר ההנהלה, ההנהלה, המועצה והעובדים מנחמים את בנימין נתניהו, ראש הממשלה והמשפחה על מות אביו.

אורלי ונוחי דנקנר מנחמים את בנימין נתניהו, שרה ומשפחת נתניהו על פטירת האב.

השגריר מיכאל וסאלי אורן מנחמים על פטירתו.

טניה ושלומי, גבריאלה, מאיה, אלקסה ועדן פוגל מנחמים את בנימין ושרה נתניהו והמשפחה על פטירת האב והסב.

צבי אורן, נשיא התאחדות התעשיינים וחברי ההתאחדות מנחמים את בנימין נתניהו, ראש הממשלה ומשפחת נתניהו על פטירת ראש המשפחה.

מפעל הפיס, אלוף (מיל') עוזי דיין, יו"ר, וחברי הדירקטוריון, דב קרומר, מ"מ מנכ"ל, ההנהלה והעובדים מנחמים את בנימין נתניהו, ראש הממשלה, והמשפחה על מות אביו.

תגלית, צ'רלס ברונפמן, יו"ר מייסד, מייקל שטיינהארט, יו"ר מייסד, גידי מרק, מנכ"ל, ההנהלה והעובדים מנחמים את בנימין נתניהו, ראש ממשלת ישראל, והמשפחה על פטירת אבי המשפחה.

הסוכנות היהודית, נתן שרנסקי, יו"ר ההנהלה, ג'יימס טיש, יו"ר חבר הנאמנים מנחמים את המשפחה על מות יקירם.
המנוח ערך את האנציקלופדיה העברית.

מכללת אלקאסמי, ד"ר מוחמד עיסאוי, ראש המכללה האקדמית אלקאסמי, באקה אל גארביה מנחמים את בנימין נתניהו, ראש הממשלה, על פטירת אביו.

קבוצת מילניום שרותים ולוגיסטיקה בע"מ, שמעון ופיני סבח מנחמים את בנימין נתניהו, ראש ממשלת ישראל, והמשפחה על מות יקירם.

הוצאת שוקן מנחמת את משפחת נתניהו על מות אבי המשפחה.
המנוח חקר את תולדות יהדות ספרד והאינקויזיציה.

בורסת היהלומים הישראלית בע"מ, יאיר סהר, נשיא, ההנהלה, החברים והעובדים מנחמים את בנימין נתניהו, ראש ממשלת ישראל ומשפחת נתניהו על פטירת אב המשפחה.

הקהילות היהודיות בקנדה, מארק גולד, נשיא, לינדה קיסלוביץ, יו"ר, יוסי תנורי, מנכ"ל, מגבית הפדרציות היהודיות בקנדה – UIA, דוד קושיצקי, יו"ר, שמעון פוגל, מנכ"ל, דוד וינברג, מנהל המשרד בישראל והמרכז הקנדי ליהדות וישראל מנחמים את בנימין נתניהו, ראש ממשלת ישראל ומשפחתו על פטירת אביו.

משרד ראש הממשלה, המועצה הציבורית להנצחת זכרו ופועלו של זאב ז'בוטינסקי מנחמים את בנימין נתניהו, ראש הממשלה על פטירת יקירם.

רון נחמן, ראש עיריית אריאל, חברי מועצת העיר ותושבי אריאל מנחמים את בנימין נתניהו, ראש הממשלה, על מות אביו.

ארגון נפש בנפש, טוני גלברט, מייסד ויו"ר, יהושע פס, מייסד ומנכ"ל, מנחמים את בנימין נתניהו, ראש ממשלת ישראל, רעייתו והמשפחה על פטירת אבי המשפחה.

קרן היסוד העולמית, המגבית המאוחדת לישראל, אליעזר (מודי) גרינברג, יו"ר עולמי, יוהנה ארביב פרוג'יה, יו"ר מועצת הנגידים העולמית וגרג מייזל, מנכ"ל, מנחמים את בנימין נתניהו, ראש הממשלה, ורעייתו שרה על פטירת ראש המשפחה.

איזי תפוחי, נשיא הבונדס, דוד בראון, הבונדס הבינלאומי, מועצת המנהלים, ההנהלה והעובדים מנחמים את בנימין נתניהו, ראש ממשלת ישאל והמשפחה על מות האב והסב.

משפחת מילצ'ן מנחמת את בנימין נתניהו ומשפחתו על פטירת האב והסב.

ניסים בובליל, נשיא, וחברי נשיאות התאחדות בוני הארץ מנחמים את בנימין נתניהו, ראש הממשלה, ורעייתו שרה על פטירת יקירם.

מוטי גנץ, יו"ר מכון היהלומים וענף היהלומים הישראלי מנחמים את בנימין נתניהו, ראש ממשלת ישראל, בני ביתו ומשפחתו על פטירת אבי המשפחה.

הרב בערל לאזאר, הרב הראשי לרוסיה, לב לבייב, נשיא איגוד הקהילות היהודיות מנחמים את בנימין נתניהו, ראש ממשלת ישראל והמשפחה על פטירת ראש המשפחה.

הליכוד, תנועה לאומית ליברלית, התנועה, המוסדות והחברים, גדי אריאלי, מנכ"ל הליכוד, מנהלת הליכוד, סיעת הליכוד בכנסת והעובדים מנחמים את בנימים נתניהו, יו"ר התנועה וראש הממשלה, והמשפחה על פטירת אביו.

מכללת סכנין, מכללה אקדמית להכשרת עובדי הוראה, פרופ' מחמוד חליל, נשיא המכללה, מנחמים את בנימין נתניהו, ראש הממשלה על פטירת אביו.

משפחת נתניהו מודה לכל המנחמים.

One comment

  1. איתי

    מר בן ציון נתניהו שכן שלי, לפני כמה חודשים יצאתי לפנות ערב לטייל ופגשתי אותו ליד ביתו ככהן נישתי אליו וברכתיו בברכת כוהנים. האיש הזה כלכך צנוע היה שאמר לא צריך, אבל באותו רגע היה לי חשוב לברך אותו ולאחל לו רפואה שלמה. רציתי לחלק את הרגע הזה עם משפחתו. יהי זכרו ברוך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן