פרופ' גדעון טורי ז"ל

אבלים: רעיתו: רות טורי, ילדיו: אפרת, נדב ועודד, נכדיו והמשפחה.
ההלוויה תתקיים ביום ד' ה- 05.10.16, בשעה 14.00, בית עלמין הרצליה החדש.

אוניברסיטת תל אביב, הפקולטה למדעי הרוח ע"ש לסטר וסאלי אנטין, בית הספר למדעי התרבות והחוג לספרות, הדקאן, הסגל האקדמי, הסגל המנהלי והסטודנטים מנחמים את משפחת טורי על מות יקירם, מחלוצי מחקר התרגום בארץ ובעולם.

אוניברסיטת בר אילן, הפקולטה למדעי הרוח והמחלקה לתרגום וחקר התרגום מנחמים את המשפחה על פטירת יקירם, חוקר תרגום.

5 Comments

  1. עטרה אופק

    גדעון היה קולגה מוערך וידיד טוב של אבא שלי, אוריאל אופק ז"ל, והוא זכור לי כאיש נחמד במיוחד. לפני כעשר שנים קיבלתי מהוצ' מ' מזרחי חבילה ענקית של דפים מודפסים במכונת כתיבה עם תרגומו של אבי ל"הקלברי פין", ובשוליהם הערות בכתב ידו של גדעון, שכנראה עבר על הדפים לבקשת המו"ל אחרי מות אבי. לצערי החזרתי את כתב היד להוצאה, לא ידעתי מה ניתן לעשות עם זה בימינו. חבל על דאבדין. תנחומיי למשפחה

  2. ד"ר חנה עמית-כוכבי

    גדעון היה המדריך שלי לדוקטורט ובן שיח נפלא קודם לכן ואחר כך, בן אדם, שופע ידע, קפדן ומאיר פנים, קשוב וצנוע למרות מקומו ההיסטורי בחקר התרגום בעולם ובישראל. תמיד שילב קבלה מכבדת של רעיונותיי ודרישה בלתי מתפשרת שלא אסתפק במה שחשבתי עליו וכתבתי אותו, אלא אדרוש מעצמי מייד את הצעד הבא. גדעון העורך המעולה ערך לי כל אות וכל פסיק בדוקטורט והקדיש לי מזמנו היקר ללא גבול. צר לי על מותו.

  3. אפרת מישורי

    מצער מאוד לשמוע, גדעון היה מרצה שלי כשלמדתי לתואר ראשון בחוג לתורת הספרות, אצלו זכיתי לראשונה בציון 100 בקורס יסודות התרגום ואני עדיין זוכרת את ההיצמדות שלי למספרי תעודות הזהות בגיליון הציונים ואת ההתרגשות. הייתי מאוד צעירה, גיל 21, מאז לקחתי אתו כמה קורסים. אהבתי לשמוע ולקרוא אותו והרגשתי שאני קולטת ומתחברת לראש האנליטי והמדויק שלו. חבבנו מאוד זה את זה, ולימים, תמיד כשנתקלנו זה בזה במסדרונות האוניברסיטה נעצרנו לשוחח. איש מאיר פנים וחכם, שתרם לנו הרבה בהרצאותיו, במחקריו ובתרגומיו. יהא זכרו ברוך.

  4. דרור קמיר

    למדתי קורס אחד אצל גדעון טורי, אבל הקורס הזה השפיע עליי ועל עבודתי כאילו למדתי אצלו תואר שלם. הוא היה מורה מעולה, איש מעניין וטוב-לב ומומחה גדול בתחום מרתק. האובדן גדול, ואני מקווה שנתנחם בתלמידים הרבים שהעמיד. תנחומים כנים למשפחתו ולתלמידיו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן