פרופ' טל אלכסנדר ז"ל

אבלים: אשתו: נאוה פינצ'וק אלכסנדר, ילדיו: יותם ונעה אלכסנדר, הוריו: סימה ופרופ' גידעון אלכסנדר, אחיו: יובל ומישל אלכסנדר ובני ביתם, חותניו: מירי ופרופ' בן ציון פינצ'וק, גיסתו: מיכל פינצ'וק ורענן הר זהב ובני ביתם.
ההלוויה תתקיים ביום ה' ה- 10.05.18, בשעה 17.00, בית עלמין קיבוץ עינת.
יושבים שבעה בבית המשפחה, רחוב פינסקר 23, רחובות, בין השעות 10.00 – 14.00, 16.00 – 21.00.

מכון ויצמן למדע אבל על מותו.
המנוח היה אסטרופיסיקאי בעל שם עולמי בחקר חורים שחורים.

אוניברסיטת תל אביב, הפקולטה למדעים מדויקים ע"ש ריימונד ובברלי סאקלר, בית הספר לפיזיקה ולאסטרונומיה, הסגל האקדמי והסגל המינהלי מנחמים את פרופ' אמריטוס גדעון אלכסנדר ומשפחתו על פטירת בנו, בוגר התואר השלישי של בית הספר.

5 Comments

  1. יואב דותן

    טל היה בן כיתתי בארזים ובן מחזורי באליאנס ואם אני זוכר טוב שכן ברח הרב אשי. מגיל צעיר טל התבלט כגאון בסביבה מאוד משכילה. מהשפה המושלמת ועד למוחו החריף מאין כמותו. בשנים האחרונות הייתי נזכר בו מדי פעם שהייתי רואה את סדרת הסיטקום המפץ הגדול והייתי חושב בגאווה שיש לי בן מחזור שהוא באמת כזה. תנחומי הכנים למשפחה . ברוך דיין האמת, תנצבה (כי יש סיכוי סטטיסטי שיש משהו שאנחנו לא יודעים).

  2. דפנה שפירא

    טל היה בן כיתה שלי בחטיבה ומאוחר יותר בתיכון. נחמד כל כך, גאון גדול אבל מאד ביישן ותמיד – אבל תמיד הסכים לתת לי להעתיק ממנו שיעורים וזה קרה הרבה. אמנם דרכינו נפרדו אבל זכרתי אותו תמיד בחיבה יתרה ורוויתי נחת 🙂 כשלמדתי על הקריירה המפוארת שלו במכון וייצמן. תנחומים לנאוה (גם היא זכורה לי בחיבה מימי בצפר ארזים) ולמשפחה.

    • ידידי הטכניון בישראל

      אגודת ידידי הטכניון בישראל מביעה את צערה על פטירתו של פרופ' טל אלכסנדר, ומעבירה את תנחומיה למשפחה.
      יהי זכרו ברוך.

  3. ענת ואמיר לכנר

    לנאווה, יותם ונעה
    משתתפים באבלכם הכבד.
    כמו רבים אחרים גם אנחנו מרגישים צער עמוק ותודה גדולה על הזכות שנפלה בחלקנו להיות לחבריכם בגולת פרינסטון/ניו יורק הדוויה כשכל שעה משותפת היתה טוב צרוף.
    תנחומינו לכולכם ושלא תדעו עוד צער.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן