פרופ' טרודה דותן ז"ל prof. Trude Dothan

אבלים: דני, אורי, לני, שאשא, דמלה, לורלה, ילי ודליה.
ההלוויה תצא ביום א' ה- 31.01.16, בשעה 15.00, מבית ההספד קהילת ירושלים, בית עלמין הר המנוחות.

מוזיאון ישראל ירושלים, מועצת המנהלים, ההנהלה והעובדים אבלים ומנחמים את בניה: דני ואורי והמשפחה על פטירת יקירתם.
המנוחה הייתה חברה במועצת המנהלים ועמיתת כבוד של המוזיאון.

The Israel Museum, Jerusalem, The Board of Directors and Staff mourn her passing and extend their condolences to her sons Dani and Uri and to the entire family.
The deceased was an archaeologist, member of the Board of Directors and Honorary Fellow of the Museum.

האוניברסיטה העברית בירושלים, הפקולטה למדעי הרוח, המכון לארכיאולוגיה והחוג לארכיאולוגיה ולמזרח הקרוב הקדום אבלים ומנחמים את המשפחה על מות יקירתם.

One comment

  1. שרון וייסמן

    לדני היקר
    גם אם לא ניפגשנו הרבה אבל את עקבותך ראו.
    דאגה ואכפתיות לאמא עד לסוף שלא תישאר לבד ואם היה צריך רופא מיד יש ולא זו בלבד לכל המערכת נתת ברוחב אם זו המטפלת ואם זה לי בתור מנקה תמיד היה אוירה של את לא רק מנקה את בת אדם. למדתי ממכם הרבה נתינה ברוחב ואם זה מה יש בתוככם זה מגיע מהשורשים של האבא והאמא. מאמא שלכם למדתי אצילות ותמיד לחייך אף פעם לא אמרה כואב לי. לא מתלוננת.
    כניראה באתם מגזע אצילי מאוד.
    היום בתמימות פתחתי לראות מה עם אימך ולצערי ראיתי מודעה של לפני חצי שנה על מותה. ואני חשבתי שאני רוצה לעשות משהו למענה בשביל הנשמה שלה ודאי היא שמחה לראות אותכם כמו משפחה נפלאה מביטה בכם ונהנית.
    הרגשתי שאני חבה לה חוב. נישארתי כלא מאמינה תמיד רציתי לבוא לבקר ללא קשר לעבודה אך נימנע ממני ולכן אני חבה לה חובה. והיתי מאוד רוצה לדעת מה שמה המלא ושם אביה ותאריך פטירה שתוכלו לשלוח לי במייל ובע"ה אמלא את חובתי. אם תוכלו לשלוח לי במייל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן