פרופ' יואל נורמן ז"ל

אבלים: גבי נורמן, מיכל וארנון לוטם, נועם ודנה, תמי ויורם הוניג, טל וגילי, דורית ואורי בוסתן.
ההלוויה תתקיים ביום ו' ה- 31.05.13, בשעה 15.00, בית עלמין קיבוץ החותרים.

ארגון הסגל האקדמי הבכיר של אוניברסיטת חיפה מנחם את המשפחה על מות יקירם.

הטכניון, מרכז מינרווה והמרכז לבטיחות בעבודה והנדסת אנוש מנחמים את גבי והבנות על פטירת יקירם.

אוניברסיטת חיפה, הפקולטה למדעי החברה והמעמק"ה אבלים ומנחמים את המשפחה על פטירת יקירם.
המנוח היה גמלאי האוניברסיטה.

3 Comments

  1. שמואל קרמרמן

    גם אם חלפו למעלה מ-30 שנה מהיותי תלמיד לתואר ראשון בפסיכולוגיה, קשה שלא לכאוב ולחוש צער פנימי ודאבון לב למקרא מודעת האבל על לכתו של אדם כה מקסים, נעים הליכות ומרשים בעמקותו כמו פרופ' יואל נורמן.
    הכרתי את יואל בעת שהייתי עוזר מחקר במעבדה לפסיכולוגיה אצל פרופ' ברי ברגר ואצל פרופ' סם רקובר, ייבדלו השניים לחיים ארוכים וטובים, ומתוך שהכרתי את גב' נורמן הנהדרת, שהייתה סטודנטית עמי באותו המחזור.
    יואל היה תמיד משכמו ומעלה, ולא רק בגובהו הפיסי. אדם עם לב רחב, רחוק מהתנשאות, חביב מאד ונינוח.גבי אשתו הייתה דמות מקסימה ומשרה רוגע וחמדה. קל היה להתחבר עמם ולחוש, כי שניהם הינם אנשים טובי לב ומקרינים אהבת אדם.
    לא זכיתי להיות תלמידו של יואל, אבל מרחוק למדתי ממנו, התרשמתי מחכמתו ומחוש ההומור שלו ובעיקר מהענווה הרבה שהקיפה אותו. תמיד ראיתי בו כאחד הדמויות שראויות לחיקוי ולהפנמה.
    כואב היה לי לקרוא על לכתו, ואני רואה אותו בעיני רוחי כמו אז, בצעירותו מלפני עשרות שנים, ואת גבי – וגם כעת קשה להסכין עם העובדה שהאבל הוא שמחזיר אותי שוב לעבר היקר כל כך.
    קבלו את תנחומי מכל לב והשתתפותי בצערכם הרב. אבד לנו איש יקר ומרשים. אני מאחל למשפחתו ולגבי כי לאחר שתתגברו על הצער והכאב, תזכו לחיים טובים וארוכים מתוך ידיעה ותחושה, כי יואל היה ונשאר תמיד משכמו ומעלה כאיש רב סגולות. בזכותו – תתברכו אתם.
    שמואל קרמרמן

  2. אסתר עילם

    לגבי היקרה,
    בשמו של אישי, ובשמי, ברצוני למסור לך את צערנו העמוק ואת תנחומינו מעומק הלב על לכתו של אישך, פרופסור יואל נורמן. הכרתיו לראשונה כאשר אישי, ד"ר זוהר עילם, הכיר את יואל בתור דוקטורנטים של פרופ' דני כהנמן בשנות השבעים. אני זוכרת כיצד הגעתי עם זוהר בראשית הדוקטורט כדי לפגוש את פרופ' כהנמן באוניברסיטה העברית, ואז הוא הכיר לי את יואל, שהיה אז בשלבים מתקדמים של הדוקטורט, ואולי כבר לאחר סיומו. יואל השרה ביטחון, ועודד, וחשתי שלזוהר יש בעל ברית וידיד אמיתי. יואל גם בא לאוניברסיטת תל-אביב, בהזמנתו של זוהר כדי לשוחח על התחום המשותף לשניהם – הנדסת אנוש. ידידות זו, שהתקיימה במסגרת העניין המקצועי המשותף נמשכה עם עבודתם כמרצים בטכניון ובאוניברסיטת חיפה.
    אני זוכרת יום כיפור אחד בו שהיתם בשכונה שלנו ובאתם לביקור, ואז יצאנו לטייל ברחבי השכונה. וגם מכירה לכם תודה, כאשר הייתי צריכה לשהות בחיפה ללילה, והייתה לי הזכות להתארח אצלכם, ובבוקר יואל הסיע אותי למחוז חפצי.
    עבור זוהר ועבורי יואל היה תמיד איש יקר, בעל לב חם, לצד ההערכה הרבה לידיעותיו המקצועיות וליושרתו המקצועית.
    לא שכחתם אותנו גם ברבות השנים, ובשנת 2002, קיבלתי ממנו מברק ברכה לרגל הענקת דוקטורט של כבוד מטעם האוניברסיטה העברית.
    עבור זוהר ועבורי, יואל היה, וימשיך להיות, דמות מעוררת השראה, הן מבחינה אינטלקטואלית, והן באנושיותה ובאהבת האדם שלה.

  3. רות דנון (שטראוס)

    לגבי והמשפחה,
    ראיתי בצער רב את ההודעה על מותו של יואל,לא נפגשנו במהלך השנים אך אני זוכרת אותו באהבה רבה.תמיד חביב מאיר פנים ואהוב על כולם. רציתי לספר לך ולילדיך אירוע שהיה בעת שירותנו המשותף.
    הייתי חיילת בבקו"מ בצוות של יואל,באחד הימים יואל הגיע צוהל ושמח,זה היה היום בו ויתר על אזרחותו האמריקאית בשל השרות בצה"ל-
    "מגיע לי מזל טוב -אני מהיום אזרח ישראלי" . כמובן שמענו עליך רבות,יואל היה מזכיר את שמך ומדבר עליך באהבה רבה.
    אני מצטערת שלא נפגשנו בהמשך כנראה דיסטנס או עיסוקי היום יום חבל!!!
    שולחת לכם תנחומים ואבלה עמכם.
    רותי דנון-בני עטרות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן