פרופ' מיכאל הד

אבלים: בת זוגו: שלומית ביטרן להמן ומשפחתה, בתו: עינת ואיתן הד מצויינים ומשפחתם, בתו: רונית הד ויעקב פילו ומשפחתם, אחיו: דוד ומילי הד ומשפחתם, אחותו: עפרה וגרי דיאמונד ומשפחתם.
ההלוויה תתקיים ביום ג' ה- 25.02.14, בשעה 15.30, בית עלמין גבעת שאול, ירושלים. נפגשים בבית ההספד הספרדי.
יושבים שבעה ברחוב ביאליק 13, בית הכרם, ירושלים.

אוניברסיטת תל אביב, המכון להיסטוריה ופילוסופיה של המדעים והרעיונות ע"ש כהן והחוג להיסטוריה כללית אבלים ומנחמים את המשפחה על מות יקירם.
המנוח היה היסטוריון.

האוניברסיטה העברית בירושלים, הפקולטה למדעי הרוח והחוג להיסטוריה אבלים ומנחמים את המשפחה על מות יקירם.

מכון ון ליר, חבר הנאמנים, פרופ' גבריאל מוצקין, ראש המכון, טום דה סוואן, יו"ר חבר הנאמנים מנחמים את פרופ' דוד הד, חבר מועצת המנהלים, על פטירת אחיו.

החברה ההיסטורית הישראלית, ההנהלה והעובדים אבלים על מותו.
המנוח היה יו"ר החברה ההיסטורית הישראלית בשנים 2000 – 2007.

צוות שתיל והקרן החדשה לישראל מנחמים את רונית הד והמשפחה על מות האב.

מוזיאון ישראל, ירושלים, מועצת המנהלים והעובדים אבלים ומנחמים את המשפחה על מות יקירם.
המנוח ייסד את פלטפורמה, כתב עת לחינוך מוזיאלי מבית אגף הנוער והחינוך לאמנות ע"ש רות.

תלמידיו: מיכאל אלטבאואר, אסף בן טוב, אבריאל בר לבב, רחל גרינבלט, אריה דובנוב, יעקב דויטש, תמי הרציג, רז חן מוריס, קלמן נוימן, משה סלוחובסקי, פניה עוז זלצברגר, שמואל פיינר, יוכי פישר, רבקה פלדחי, אמנון רז קרקוצקין, אורית ואמנון רמון, אפרים שהם שטיינר וצור שלו אבלים ומנחמים את המשפחה על מות יקירם.
המנוח היה מורה וחוקר.

משרד החוץ אבל על פטירתו.
המנוח היה ידיד חטיבת ההדרכה וצוערי משרד החוץ.

8 Comments

  1. רון נשיאל

    משפחת הד היקרה, למדתי אצל מיכאל בחוג להיסטוריה באוניברסיטה העברית והוא היה אחד המנחים בעבודת הגמר שלי לתואר שני. זו הייתה חוויה נדירה להתחמם מזיוו של מאור כה גדול. רוחב ידיעותיו התחרה רק בנועם הליכותיו. איש רוח נדיר ואדם מקסים. יהיה זכרו ברוך.

  2. דני יעקובי

    למשפחת הד,
    איתכם באבלכם. שמעתי בצער רב על מותו של מיכאל הד. הוא היה המנחה שלי בדוקטורט ואחד האנשים שהשפיעו ביותר על דרכי. הייתי גאה להיות תלמידו. לא פחות מאשר דמות אינטלקטואלית יוצאת דופן, היה אדם ענו וטוב לב. הרבה זכרונות מהמפגשים איתו שמורים עימי. יהי זכרו ברוך.
    דני יעקובי

  3. נעמה זהבי-אילי

    למשפחתו של מיכאל הד

    צר לי מאד – רק עכשיו נודע לי. למדתי אצלו משנתי הראשונה בתואר ראשון בחוג להיסטוריה ופגישות עימו תמיד חיממו את הלב. הוקרתי אותו הן כמורה והן כאדם. יהי זכרו ברוך.

  4. שלמה טיקוצינסקי

    איש צדיק היה באקדמיה… מאד יחסר לי. אישיות נדירה, מעולם לא השיב ריקם ולא הלך רכיל. תמיד בענווה, תמיד בחביבות. מעטים כמוהו מותירים אחריהם בלכתם קהל עמיתים ותלמידים מתגעגע, לידען ולאדם שבו.

  5. לביאה

    האיש שלא זלזל באיש. תמיד קשוב סובלני ומאיר פנים. מורה דגול שזכיתי להיות מתלמידותיו , העשיר את עולמנו בהבנת העבר לצורך התמצאות בעתיד. זכרו ברוך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן