פרופ' מרדכי (מנתא) ניסן ז"ל

אבלים: רעייתו: רחל, ילדיו: נעם ומיכל, חגית, אורי ואורית, איתי ועליזה, אחיו: שרה שטיינפלד, ירח וחיה ניסן, גיסיו: יהושע ונחמה (מן) רוזנברג, קובי ועפרה רוזנברג, נכדיו: טל, גל, שחר, רימון, תומר, עדי, רותם, דור, ענר, יהב ודולב.
ההלוויה התקיימה ביום ו' ה- 17.02.17.
יושבים שבעה בבית משפחת אורי ניסן, רחוב משה קול 23, דירה 1, רמת בית הכרם, ירושלים.

קרן מנדל אבלה ומנחמת את המשפחה על מות יקירם, ממייסדי ומנהלי מכון מנדל למנהיגות.

מדרשת שדה בוקר בנגב, הדירקטוריון, המנהלים והעובדים מנחמים את פרופ' אודי ניסן על מות אביו.

החברים בחברת מיקרוסופט מחקר ופיתוח מנחמים את נועם ניסן ומשפחתו על מות האב.

חבר הנאמנים והנהלת עזריאלי, מכללה אקדמית להנדסה ירושלים, מנחמים את פרופ' אודי ניסן על מות אביו.

מבקר המדינה ונציב תלונות הציבור, המנהל הכללי, מנהל נציבות תלונות הציבור, העובדים במשרד מבקר המדינה והגמלאים מנחמים את חגית ניסן והמשפחה על מות אביה.

האוניברסיטה העברית בירושלים ובית הספר לחינוך אבלים ומנחמים את המשפחה על מות יקירם.

 בנק מזרחי טפחות מנחם את ירחמיאל ניסן, גמלאי הבנק, על פטירת אחיו.

הרשות לפיתוח ירושלים, הדירקטוריון, ההנהלה והעובדים מנחמים את פרופ' אודי ניסן על פטירת אביו.

בצלאל, אקדמיה לאמנות ועיצוב, ירושלים, ההנהלה והוועד המנהל מנחמים את אודי ניסן והמשפחה על מות אביו.

2 Comments

  1. צ'רלי גרינבאום

    צר לי מאוד ללמוד על פטירתו של מרדכי, ז"ל. מרדכי היה אדם חושב ומתחשב, נוח לשיחה, חלוץ בארץ בחקר ההתפתחות המוסרית. מחקריו ועבודותיו שהיו פורצי דרך, ותרמו רבות לתחום. השיחה אתו היתה תמיד של התענינות כנה מצדו למעשיו של הזולת. היתה לו גישה מקורית ליהדות והיה מקור להשראה בגלל גישתו ששילב נאמנות עם חשיבה לעומק.

    מרדכי, מאז שאני מכיר אותו לפני למעלה מחמישים שנה, היה אדם מרגיע רוחות, בעל גישה בונה לכל עניין. אני מצטער שלא היה לנו יותר מגע בזמן האחרון.

    לרחל היקרה ולכל המשפחה, בטוחני שזכרונו של מרדכי תהיה לברכה תמיד.
    צ'רלי גרינבאום

  2. ליאת פולוצקי

    הצטערתי מאוד לשמוע היום על מותו של מורי ורבי מרדכי ניסן. הכרתיו לפני למעלה מ-50 שנה בבית הספר לחינוך בגבעת רם. כבר אז התבלט כמרצה מעניין ומרתק, מורה קשוב ורגיש, מחנך ומעודד ומעולם לא מוכיח, להפך מחפש את המיוחד בכל אחד ולכל אחד שמורה מלה טובה. מורה יקר נערץ ואהוב על כל תלמידיו. מאז נפגשנו בצמתים רבים, בשנות לימודיי בהר הצופים וגם לאחריהם. תמיד שש לעזור, התעניין בכנות בשלומי ופיו מלא תמיד במלים מעודדות חמות וטובות.
    לאחרונה שמעתי ממנו שהוא חולה אבל הייתי בטוחה שיתגבר על מחלתו, יילחם בה וינצחה. צר לי על אובדנו של איש יקר, טוב לב, יפה תואר שתוכו כברו ונשמתו היפה משתקפת בפניו, מורה יקר אשר תרם ממרצו ומכוחו כה רבות לחינוך בארצנו על כל מרכיביו, יחסר לכולנו ואני משתתפת בכל לבי באבלה של כל משפחתו על מותו. יהי זכרו ברוך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן