פרופ' משה גרטי ז"ל

אבלים: בת זוגו: יולי סטניסלבסקי ובני ביתה, בנו: יואב גרטי ובני ביתו, בתו: נעה גרטי ואחותו: עליזה כהן ובני ביתה.
ההלוויה תתקיים ביום ג' ה- 14.08.18, בשעה 16.00, בית עלמין ירקון חלקת פתח תקווה.
יושבים שבעה בבית המנוח, רחוב בית צורי אליהו 14/3, תל אביב.

מרכז רפואי רבין, בית החולים בילינסון, ההנהלה והעובדים אבלים ומנחמים את המשפחה על מות יקירם אשר ניהל את מחלקה פנימית ו' וסקר מנהלים.

החברים מנוער: שרה ואברהם אורן, מרלין וג'קי ארדון, לני ואדי ארמן, צפי וזאב בן שחר, שוש ויגאל בנטמן, דליה דנון ואבי גביש, לאה ומשה הראל, פתחיה ויינשטיין, איריס ויגאל חמי, אידה ויהודה יוקר, דליה לוין ומיכאל לוין, יונה ואיתן לין, בלהה ודני פרלמן, יהודית קצב ואבי פישביין, יוסי שלו, אסתר ואיזו שלומוביץ' וגילה וירח שרון אבלים ומנחמים את יולי, יואב, נעה ועליזה על פטירת יקירם.

אוניברסיטת תל אביב, הפקולטה לרפואה ע"ש סאקלר, הדקאן, הסגל האקדמי, הסגל המינהלי והסטודנטים אבלים ומנחמים את המשפחה על פטירת יקירם.

2 Comments

  1. יוסי משיח שגב

    הצטערתי מאד לשמוע על מותו של משה.שני חברים טובים היו לי בלמודי בבית ספר הס ובבית ספר קוגל בחולון.אדם ענק אחד,מיכאל צוקרמן,שנפל בעת מלוי תפקיד כטייס בחיל האויר והנה עוד ענק אמיתי הלך לעולמו.
    שלא תדעו יותר צער.

  2. סטלה ניבי

    יולי ,קראתי בצער על פטירתו של פרופ' גרטי .כנציגה של חברת אגיס/פריגו נהניתי לעבוד איתו עוד בתקופה שעבד במחלקה של ז'וז'ו רוזנפלד ולאחר מכן עם שניכם כשקיבל את ניהול פנימית ו'.היה איש אשכולות ורב פעלים מורה אמיתי ותרם לרווחת החולים .שלא תדעו עוד צער.
    סטלה ניבי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן