פרופ' משה לוי ז"ל

מכון ויצמן למדע והפקולטה לכימיה אבלים ומנחמים את המשפחה על מות יקירם.
המנוח היה מדען יוצר וממציא.

3 Comments

  1. זאב פורת

    למשפחת לוי,

    התמלאתי צער עמוק למקרא הידיעה על פטירתו של משה. הכרתי אותו כשהייתי סטודנט במחלקה לפלסטיקה (ואח"כ חקר חומרים), כאיש מאיר פנים וחביב לכולם, ומאד אהבתי את נעם הליכותיו. הערכתי מאד את העובדה שהמשיך לעבוד עד גיל מבוגר ולהתעדכן בחידושי המדע. שיתפתי פעולה עם פרופ' שמעון רייך ז"ל בשנותיו האחרונות, ומשה היה מעודכן בפרטי המחקר. מאד הערכתי את הזמנתו לתת הרצאה במחלקה לזכרו של שמעון והודיתי לו על כך.

    יהי זכרו ברוך.

    זאב פורת

  2. מחמוד חליחל

    רק היום נודע לי כי עזבת אותנו. יצא לי לפגוש אדם עם חיוך תמידי על הפנים. אהבתי את המפגשים שלנו ואת דרך הארץ שלך. אני זוכר ואזכור לתמיד את ההסברים שלך וגישתך המיוחדת למדע. כשבאתי לבקר לפני כחודשיים לא הפסקת לחייך לא הפסקת לבצע הליכות ולא הפסקת לנהוג. יהי זכרך ברוך. תישאר תמיד בלב.
    מחמוד חליחל

  3. משה נרקיס, הטכניון

    לפני מספר ימים שמעתי על פטירתו של פרופ' משה לוי .משה לימד אותנו את מקצוע הפולימרים בשנות החמישים בטכניון, והוא היה זה שנטע בלבי את האהבה למקצוע. משה עבר למכון ויצמן אך הקשר בינינו נמשך. לפני יותר מ- 35 שנים הייתי מועמד לקידום לדרגת פרופסור מהמניין בטכניון. להפתעתי הרבה, משה התקשר אלי והזמין אותי לשיחה במכון ויצמן בנושא קידומי מאחר והיה חבר בוועדת קידומי וביקש להתעדכן ממני ישירות על עבודתי המדעית לפני שיכין מכתב המלצה. נפגשנו במשרדו ושוחחנו שיחה מדעית מעמיקה ומקיפה לפי בקשתו, לפני שכתב את מכתבו. קודמתי בשנת 1980 ושנה-שנתיים לאחר מכן נודע לי שמשה עצמו היה בדרגת פרופסור-חבר. בעת פגישתנו לא חשתי אצלו שמץ של תסכול על שהוא המורה ממליץ על קידום תלמידו לפניו לדרגת פרופסור מהמניין. זו הפעם הראשונה שאני מספר את הסיפור. כזה היה משה לוי, מדען מצוין ואיש טוב לב. יהי זכרו ברוך.
    משה נרקיס, הטכניון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן