פרופ' נעם שריף ז"ל

המשפחה אבלה.
ההלוויה תתקיים ביום ב' ה- 27.08.18, בשעה 17.00, בית עלמין קיבוץ שפיים.
יושבים שבעה בבית המשפחה, רחוב ההדרים 123, אבן יהודה, בין השעות 10.00 – 13.00, 17.00 – 21.00.

הקריה האקדמית אונו אבלה על פטירתו.
המנוח היה מחנך ומורה בבית הספר למסויקה ע"ש ג'ונתן ווהל.

המכון למוסיקה ישראלית אבל על פטירתו.
המנוח היה מבכירי המלחינים בישראל.

תזמורת הקאמרטה הישראלית ירושלים והמנהל המוסיקלי אבנר בירון מנחמים את המשפחה על מות יקירם.

החברים: עומר וולבר, דוד זבה, נורית ואבי איזנשטיין, ליאורה עופר, גליה ואבי אוסטרובסקי, דינה ואברהם קימחי, עדנה ועוזי בירמן, עדנה לוי ודודי נפחי, רותי ואביקם נפחי, בטי אוליברו, רבקה שמיר ודני אור סתיו, חמוטל ואלכס אנסקי, איתי טיראן, מרית ושמעון סלוין, עדנה ודובי פקלמן, אילנה ויוסי טל, אורדית ועודד קוטלר, איריס ויורם בן זאב, שלית בצלת ועוזי זק, אורית פוגל שפרן ומשולם שפרן, נעמי ואבנר איתי, יהודה כהן, אשר פיש, זיוה נפחי וחיים חביב, נורית ואיז'ו שני, אסתרית בלצן ומשה זורמן, גיל שוחט, הדה וחנוך חסון, איריס ויורם בן זאב, דפנה, תלמה ויעקב בר חיים, דניאלה וחנן רבינוביץ ומיכאל גוטמן אבלים ומנחמים את אלה והמשפחה על פטירת יקירם.

עמותת ארתור רובינשטיין הבינלאומית למוסיקה מנחמת את אלה והמשפחה על מות יקירם המוסיקאי.

תזמורת נתניה הקאמרית הקיבוצית אבלה ומנחמת את המשפחה על מות יקירם, מנהלה המוזיקלי של התזמורת בשנים 1973 – 1982.

התזמורת הקאמרית הישראלית אבלה ומנחמת את אלה והמשפחה על מות יקירם, מנהלה המוזיקלי של התזמורת בשנים 2002 – 2005.

הנהלת האוניברסיטה הפתוחה והעובדים אבלים ומנחמים את המשפחה על פטירת יקירם, ממייסדי לימודי המוסיקה באוניברסיטה הפתוחה.

עיריית חיפה, הנהלה העירייה, מועצת העירייה ותושבי העיר מנחמים את משפחת שריף על מות יקירם, חתן פרס ישראל במוזיקה, מלחין ומנצח, מנהלה ומנצחה של התזמורת הסימפונית חיפה בשנים 2004 – 2013.

העיר תל אביב יפו, רון חולדאי, ראש עיריית תל אביב יפו וחברי מועצת העיר אבלים על פטירתו של המלחין, המנצח, איש האקדמיה וחתן פרס ישראל.

איגוד הקומפוזיטורים בישראל אבל ומנחם את המשפחה על פטירת יקירם, חבר האיגוד, חתן פרס ישראל, קומפוזיטור, מנצח ופדגוג.

קרן א.מ.ן ופרס א.מ.ת אבלים ומנחמים את המשפחה על פטירת יקירם, חתן פרס א.מ.ת לשנת 2003 במוזיקה.

התזמורת הסימפונית הישראלית ראשון לציון, דב צור, יו"ר עמותת התזמורת וראש העיר ראש לציון, עופר סלע, מנכ"ל התזמורת, וחברי הנהלת התזמורת אבלים ומנחמים את המשפחה על פטירת יקירם המאסטרו, מלחין, פסנתרן, מנצח ואיש חינוך, מנהלה המוסיקלי של התזמורת בשנים 1989 – 1995.

הקונסרבטוריון הישראלי למוסיקה, תל אביב, הוועד המנהל, אגודת הידידים וצוות הקונסרבטוריון אבלים ומנחמים את המשפחה על מות יקירם, חבר ההנהלה הציבורית מאז הקמתה.

אוניברסיטת תל אביב, הפקולטה לאמנויות, בית הספר למוסיקה ע"ש בוכמן מהטה, פרופ' תומר לב, הסגל והסטודנטים בבית הספר למוסיקה אבלים ומנחמים את המשפחה על פטירת יקירם, מלחין, מנצח ומחנך, ראש האקדמיה למוזיקה וחבר סגל ההוראה.

תזמורת סימפונט רעננה, ההנהלה והנגנים אבלים על פטירתו.

התזמורת הפילהרמונית הישראלית וזובין מהטה, המנהל המוזיקלי, אבלים ומנחמים את המשפחה על פטירת יקירם, מוזיקאי, מלחין, מנצח  וידיד התזמורת.

4 Comments

  1. ורד קולק

    משתתפת בצער המשפחה, ומצטרפת לצער הידידים והקולגות.
    היתה לי הזכות להכירו ולעבוד עמו לאורך שנים.
    נעם, כבר חסר, תמיד יחסר.

  2. אהרון פרידנזון

    לאלה והבנים,
    אתכם באבלכם הכבד על מות יקירכם נועם שריף ז"ל,
    מי יתן ולא תדעו עוד צער.
    מבת דודתו יהודית שפירא (כץ) וילדיה :
    לאה ואהרון פרידנזון ומשפחתם
    בן וגליה שפירא ומשפחתם

  3. זאב קציר

    הספקתי ללמוד אצלך (בשיעורם בביתך, ברח' משמר הגבול 20 באפקה) תזמור. חודש לאחר שחרורי משרות סדיר, הסכמת לבקשתי להיפגש אתך. הרקע שלי היה סה"כ נגן אקורדיון קלאסי ושקוע עמוק בהרמוניות, אחרי הפסקה של 3 שנות שרות צבאי "קורעני". אבל זה לא הפריע לך לקבל אותי במחיר סטודנט של 35 לירות לשיעור של שעה.
    כך זכיתי למורה בן 36 עם נשמה, רחב אופקים ומלא במוזיקה. נכון שלא פעם חיכיתי ואיחרת להגיע לשיעור שקבעת לי(בשעה ויותר).. . . כשהגעת סוף סוף, אמרת לי: "זאב, אף פעם על תאבד את התקווה ואל תאבד את היאוש". אבל גם תוך כדי השיעור אף פעם לא הסתכלת על השעון. השיעור נגמר רק כשהשתכנעת שקלטתי את הסבריך, עם דוגמאות על הפסנתר ומתוך הקלטות שהשמעת לי. באמצעות פטיפון מקצועי עם התקליטים של אז. דאת גם כשהשעה המתוכננת, התארכה לשעתיים ויותר. עמדת על כך שאלמד במקביל את הספר של וולטר פיסטון מהכריכה עד הכריכה.
    אני עוסק במוזיקה, הרבה תודות למורים כמוך שהיו לי ולמרות שזה לא המקצוע שלי. ההשפעה שלך מתבטאת אצלי עד היום, הן בעיבודים שאני כותב לתזמורת (קאמרית וגם סימפונית) והן בנגינה בקונטרבס בתזמורת חובבים סימפונית ותתפלא, גם באקורדיון.
    עצוב. משתתף בצערם של כל בני המשפחה (את ערן ודניאל אני זוכר כשהיו דרדסים קטנים).

  4. ברכה ירון ויייטסון

    אלה יקירתי,
    משתתפת בצערך, שלא תדעי עוד צער. הצלילים ילוו אותנו תמיד.
    שלך
    ברכה ירון ויייטסון
    מחזור נ"ג

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן