פרופ' ראובית (תותי) הלפרין לבית בלוך ז"ל

פרופ ראובית (תותי) הלפרין לבית בלוך זלאבלים: בעלה: דורון, ילדיה: דניאל ואורטל, אמה: רוזה בלוך, אחותה: דיאנה וולפרט ובני ביתה, גיסה: נחום הלפרין ובני ביתו.
טקס פרידה יתקיים ביום א' ה- 15.06.14, בשעה 13.30, במרכז הרפואי אסף הרופא, רחבת משרדי ההנהלה.
ההלוויה תתקיים ביום א' ה- 15.06.14, בשעה 15.00, בית עלמין קרית שאול.
יושבים שבעה בבית המשפחה, שדרות העם הצרפתי 17, שיכון ותיקים, רמת גן.

אוניברסיטת תל אביב, הפקולטה לרפואה ע"ש סאקלר, הדקאן, הסגל האקדמי, הסגל המינהלי והסטודנטים מנחמים את המשפחה על מות יקירתם.

המשפחה מודיעה כי במלאות שלושים לפטירת יקירתם תתקיים עלייה לקברה ביום א' ה- 20.07.14, בשעה 16.00, בית עלמין קרית שאול.

המשפחה מודיעה כי במלאות שנה לפטירת יקירתם תתקיים אזכרה ביום ה' ה- 04.06.15, בשעה 16.00, בית עלמין קרית שאול. נפגשים בשער הראשי.

10 Comments

  1. רנא כרדוש

    רופאה נפלאה ואנושית לפי העדות של מטופליה וחבריה לעבודה, עבדה באהבה, אכפתיות ומקצועיות.אובדן גדול וכואב לאנושיות, למדע ורפואה, ושמחה גדולה בשמיים לקבל מלאך טהור

  2. אורית

    שמענו רק עכשיו. קיבלנו זאת בהלם ובעצב רב. פרופסור ראובית יילדה את שני ילדינו בני 7 ו 5. ליוותה אותנו בכל התהליך ויילדה אותם בעצמה בניתוח קיסרי. נזכור אותה תמיד. ושולחים תנחומינו. תנצבה.

  3. שרית נולדר

    ביום קדוש זה יום הכיפור תשע"ה שבו אנו מתפללים לבורא עולם הופתענו לגלות במקריות שאשה מיוחדת הלכה לעולמה קשה להקל קשה להאמין פרופ' ראובית היתה חלק מהתרחבות המשפחתי שלנו בכל מהלך ההריונות של ילדינו 4 שיהיו בריאים היא היתה שם איתנו לא רק במישור המקצועי, הי היתה לנו לאוזן קשבת, בכל שעה שיכלה היתה למענה לא כל יום זוכים לראות כזאת אשה עם לב ונשמה בהחלט לנו זאת גם אבדה שלא תדעו עוד צער ת.נ.צ.ב.ה

  4. טל

    לפני שנים רבות נקלעתי למצב בריאותי שהקשה על חיי, הרופאים אליהם פניתי לא נתנו לי מענה ומצבי הלך והחמיר. גרתי אז ברמת גן על יד שיכון ותיקים, וכך פניתי לדר' ראובית מבלי שהכרתי אותה. ברגע שכף רגלי דרכה במרפאתה- ידעתי שהגעתי למקום הנכון. דר' ראובית זיהתה את הבעיה, ותוך זמן קצר קיבלתי טיפול והבעיה הייתה כלא הייתה. למרות השנים הרבות שעברו- לעולם תהיה בליבי על אותו טיפול מסור ואכפתי ועל מי שהייתה בשבילי.

  5. אודרי עמר

    באתי לקבוע תור כרגיל אצל הרופא פרופסור הכי מיוחדת שפגשתי בחיים.ואני מגלה שהיא הלכה לפני שנה.אני עצובה וכל כך כואב לי.היא טיפלה בי 15 שנה .3 ילדים שלי נולדו יחד איתה.היו לי אין סוף שיחות איתה ו רגעים לא נעימים עברתי איתה אבל תמיד היא מצאה את המילים הנכונות להרגיע אותי .ידעתי שהיא חולה אבל המנתי שהיא תצאה מזה כי היא הייתה בעניי חזקה מכולם.אישה מקסימה עם מבט מרגיע .אני כל כך מצטערת שלא שמעתי על זה קודם. לא
    אשכח אותה לאולם.

  6. יוסי

    כואב הלב למשמע הבשורה הנוראה הזו.
    ברגעים אלו קיבלנו את הבשורה על הלכתה של פרופ' הלפרין המלאך בלבן.
    הכרנו את פרופ' הלפרין בעת שאשתי שהתה באסף הרופא לאחר הלידה של בני כיום בן שנה ו-3 חודשים, אשתי עברה את הלידה ב"ה, בקיסרי.
    כשבועיים לאחר הלידה אשתי החלה להרגיש כאבים עזים בבטן התחתונה, פנינו למס' גורמים באסף הרופא, אך לא הובחן דבר בבטן התחתונה.
    ברגע שהגענו אל פרופ' הלפרין לבדיקה, נאמר ללא היסוס-כי יש צורך בניתוח לפרוסקופיה' בדחיפות.
    לאחר הניתוח יצאה אליי בכבודה ובעצמה פרופ' הלפרין, כולי בחששות מהניתוח, ואומרת לי כך " יש לכם מזל שהגעתם לביה"ח בזמן. אחרת…" לקראת יציאתנו מאסף הרופא היינו חייבים לעשות תמונה יחד, שייזכר לי כמזכרת חשובה מחיינו.
    אני מוכיר לה תודה אישית ומנחם את המשפחה, פרופ הלפרין המלאך בלבן, תחסר לכולנו, ולי באופן אישי!!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן