פרופ' רוני (אהרון) אלנבלום ז"ל

המשפחה אבלה.
ההלוויה תתקיים בחוג המשפחה המצומצמת.

ארגון הסגל האקדמי הבכיר באוניברסיטה העברית בירושלים אבל ומנחם את המשפחה והחברים בקהילת האוניברסיטה על פטירת יקירם, חברת הארגון, חבר וועד הארגון וראש הוועד בשנת 2008.

החברים מהלימודים ויוצאי "מולכו 7": חנה ועזרא ברנע, נעמית ואריאל שר, מיכל וזלמן הנקין, יעלי וישראל אדלר, שרה ומירון כהן, רותי וגידי שגיא, נחמה וחיים פלד, רותי כהנוב, גלית רוטמן, רוני כהן, יאיר הראל ומלאני דניאל, טומוקו ומוטי שטיין, נעמי ושמוליק מאירי, איריס לביא, ניצן וגידי בר, ורד שתיל ועמיר אידלמן, רויטל ואריאל היימן ורינה הראל אבלים ומנחמים את לינור, גלי, יובל, מיה והמשפחה על מות יקירם.

האקדמיה הלאומית הישראלית למדעים אבלה ומנחמת את המשפחה על מות יקירם, חבר האקדמיה ומחשובי הגיאוגרפים ההיסטוריים בימינו.

האוניברסיטה העברית בירושלים, הפקולטה למדעי הרוח והמחלקה לגיאוגרפיה אבלות ומנחמות את המשפחה על מות יקירם.

מוזיאון מגדל דוד בירושלים, משה ליאון, יו"ר הוועד המנהל וראש העיר ירושלים, ההנהלה והעובדים אבלים ומנחמים את המשפחה על מות יקירם, חוקר העיר ירושלים.

חברת סלע קפיטל נדל"ן בע"מ, ההנהלה ומועצת המנהלים מנחמים את יעקב אלינב ומשפחתו על פטירת אחיו, חוקר ירושלים.

5 Comments

  1. דליה לוינסון

    איש מדהים עצוב לאבד הסטוריון גיאוגרף אדם מרתק העביר לנו מדריכי בית ספר שדה שורק השתלמויות מאלפות על נצרות ומה לא
    בזכותו למדתי שעור או שניים בהסטוריה אומנות גיאוברפיה ולמדתי ממנו את יופיה של ירושלים.
    איש הארץ הזאת רוני אלנבלום אותו לא נשכח.

  2. יעל נבון פורמן

    אין מילים לתאר את העצב הרב. הכרתי את רוני לפני שנים רבות, עוד מימיי בחברה להגנת הטבע, בבית ספר שדה כרמל. פה ושם – לאורך השנים – זכיתי, ודרכינו נפגשו. איש מדהים, מעורר השראה, חוקר, מחנך, אוהב טבע ואדם. תודה על החותם והמורשת שהותיר, שלא יסולאו בפז. משתתפת מעומק ליבי בצער בני המשפחה- שכל כך אהב ודאג ותמיד הזכיר. יהי זכרו ברוך.

  3. יוסי אוחנה

    כבר כמה שבועות שרוני השכן משכונת בקעה שלנו לא עבר ברחוב אפרים, ועצר כתמיד לומר שלום ולהחליף כמה מלים, ופתאום אני שומע על לכתו ומרגיש צער עמוק. רוני איש יוצא-דופן בעולמנו, איש חם מעניין ומתעניין בזולת, לפני הרבה שנים היינו יחד עמו, אני ואשתי בקורס צרפתית באונ'העברית, והגורל גלגל לשכנות. הלב דואב כי באמת אין הרבה עם מעלה אנושית כשלו אוהבי רב-תרבותיות אמיתיים. יהי זכרו ברוך.

  4. דפנה כהן

    לינור, גלי, יובל ומיה יקרים, בעצב גדול ובכאב קראתי על מותו בטרם עת של רוני. לימדתי בגאולים והייתי מחנכת של גלי, מאוחר יותר לימדתי בכיתה של מיה. בעשרות שנותי כמורה ומחנכת לא פגשתי אדם מיוחד, רגיש, מלא שמחת חיים ומרץ כמו רוני. באחד הפעמים, הייתי אחראית על נושא הטיולים בבית הספר, חוץ מבחירת מסלול, זאת עבודה בירוקרטית, המון מסמכים ואישורים, בעודי מתרוצצת במזכירות בין הטלפון לקבלת האישורים בפקס, הגיע לפתע רוני, מחוייך ונמרץ, עזבו הוא אמר, אני אדריך את כולם, בואו נצא, זה טיול נפלא. כמה קשה היה להסביר לו את כל הבירוקרטיה שמוטלת עלינו וכמה חיוכים החלו פתאום באמצע הסידורים. החשוב מכל, רוני היה אדם במקום שלא תמיד יש אנשים, מעולם לא שכח להגיד תודה, תודה שאת מסתדרת, איך יש לך זמן להקשיב לכולם? אין הרבה הורים ששואלים זאת. לפני שנתיים בערך פגשתי אותו בקופת חולים, מופתעים לגלות שיש לנו אותה רופאה, לפני שהלכנו אמר, אני זוכר, תודה…אני חושבת שבעיני נצצה דמעה. משתתפת בצערכם, שיהיה זכרו נצור באהבה בלב יקריו.

  5. נינה קול (קלקין)

    לינור יקרה, בעודי חוקרת פרטים על אבא: אליהו לנקין, אני מגלה שאת אשתו של רוני זכרו לברכה. רוני שינה את עולמי. לימד אותי להרחיב עד בלי די את החקר סביב כל עובדה היסטורית עליה אני לומדת ומדריכה. התובנות המעמיקות שלו ייחסרו כל כך. בברכה, נינה מורת דרך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן