פרופ' רישרד נקש ז"ל

הנהלת המרכז הרפואי תל אביב והעובדים אבלים ומנחמים את המשפחה על פטירת יקירם, מייסד ומנהל מרכז ההשתלות, מנתח ומורה.

המרכז הרפואי תל אביב, פרופ' יוסי קלאוזנר וצוות החטיבה הכירורגית אבלים ומנחמים את המשפחה על מות יקירם, מנהל מערך ההשתלות, רופא, מנתח ומורה.

עיריית תל אביב יפו, מנחם לייבה, מנכ"ל העירייה והעובדים, רון חולדאי, ראש עיריית תל אביב יפו וחברי מועצת העיר מנחמים את המשפחה על פטירת יקירם.

אוניברסיטת תל אביב, הפקולטה לרפואה ע"ש סאקלר, הדקאן, הסגל האקדמי, הסגל המינהלי והסטודנטים אבלים ומנחמים את המשפחה על פטירת יקירם.

הרב ישעיהו הבר ועמותת מתנת חיים אבלים ומנחמים את המשפחה והקהילה הרפואית על פטירת יקירם, רופא, מנהל מחלקת השתלות במרכז הרפואי איכילוב, תל אביב.

6 Comments

  1. חיים עמית

    נדהמתי לשמוע על פטירתו בטרם עת של פרופ. רישרד נקש, שהייתי מושתל הכבד השני שלו בדיוק לפני עשרים ואחת שנה.

  2. חיים עמית

    אדם מקסים, רופא מדהים כזה שידע לייעץ לי בעיתות משבר לבחור בפיתרון הנכון של הבעייה. אני חייב לו את חיי במלוא מובן המילה והוא יחסר לי ולכולנו מושתלי האיברים באיכילוב.

  3. סנדרה סרוסי וציוןכהן זארדי

    משתתפים בצערם .הוא נתח אותי סנדרה סרוסיואת אבי ההיתי בהלם ששמעתי שנפטר יהיה זכרו ברוך איש שנזכור תמיד במידותיו הטובות חיוך של מלאך סבלנות לכל לקוח כמו משפחה יהיה זכרו ברוך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן