צביה זכריה ז"ל

ילדיה: אריק זכריה ובני ביתו, דני זכריה ובני ביתו, אורית דדוש ובני ביתה, אחותה: יפה סגל ובני ביתה, אחיה: אברהם רפאל ובני ביתו מודיעים כי במלאות שלושים לפטירת יקירתם תתקיים עלייה לקברה ביום ד' ה- 19.12.12, בשעה 16.00, בית עלמין באר שבע החדש.

One comment

  1. רחל גרינברג

    לזכרה של צביה זכריה
    לפני כ- 15 שנה כשהכרתי לראשונה את צביה ומשפחתה הבנתי כי ביתי לימור זכתה להצטרף למשפחה מקסימה ,מחבקת ואוהבת, וכי גם אני, זכיתי להכיר אנשים שובי לב שלשמחתי מאותו רגע נמנו גם הם עם משפחתי המורחבת.
    למרות המרחק הגאוגרפי בנינו,הצלחנו במהלך השנים לקיים קשר יציב ורצוף במפגשים משפחתיים אצל ילדינו לימור ודני , או כשצביה היתה מגיעה לעיר הגדולה כשוחרת תרבות שלעולם לא הפסידה קונצרט או הצגה טובה. כל מי שהכיר את צביה לא יכול היה להתעלם מחדוות החיים שלה , מהסקרנות הגדולה ומחדוות הגילוי וההנאה מארועי תרבות שונים. הדבר הזה הרשים אותי תמיד והוסיף להערכתי הגדולה כלפיה.
    במקביל לתשוקתה הגדולה לחיים היתה צביה אשת משפחה מדהימה שהרעיפה אהבה ונתינה ללא גבול לכל סובביה. צביה היתה אישה יוצאת דופן ומרשימה וגם בשנה האחרונה לחייה, בה נאלצה להתמודד עם המחלה הקשה שתקפה אותה היא התגלתה במלוא אצילותה ויחודה והיתה למקור השראה לכל סביבתה.
    אישיותה הכובשת ופנימיותה המיוחדת, הרוגע ונועם הליכותיה גברו גם על תחלואי המחלה וניכרו לאורך כל מאבקה. לכן כעת לאחר לכתה, נותרו ממנה בעיקר הזכרונות על אישיותה יוצאת הדופן וגדולתה כאדם. אין לי ספק שצביה חרותה בליבו , מחשבותיו וזכרונו של כל אדם שהכיר אותה, נחשף אליה והצליח לגעת במעט מימי שהיתה.
    בפגישתנו האחרונה כחודש לפני פטירתה, כשהיא כבר מתקשה בתפקוד יומיומי, היא אספה כוחות אחרונים ואמרה לי שהכי חשוב לה שאשמור על נכדותינו המשותפות ,הבטחתי לה לעשות זאת . "אני סומכת עליך" היא אמרה , במילים אלו נפרדנו. את ההבטחה הזו אשמור על נשמת אפי האחרונה ובכל פעם שאביט על נכדותינו המתוקות אביב גיל וטליה, אזכור את מילותיה של צביה ואת בקשתה האחרונה ממני , ואקיים אותה.
    אני יודעת בוודאות, שעבורי היא לעולם תשאר זכרון של אישה מופלאה ואהובה שחסרונה יורגש. לעולם אכיר לה תודה על זכות להכיר אותה ולהיות במחיצתה ולעולם אתגעגע אליה בעודה בליבי בכל זמן ומקום.
    רחל גרינברג

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן