ציפי (ברנר) ברזילי ז"ל

אבלים: בעלה: שמעון ברזילי, בתה: שלי ברנר גור, בנה וכלתה: דוד ומיכל ברנר, בתה וחתנה: נטע ואיציק ברנר נאור, בתה וחתנה: עידית וארז ברזילי, בתה וחתנה: קרני ותומר שדה, נכדיה: מתן, צדק, דניאל, גילי, יונתן, טל, נעמי, שרה, נועם, אופיר וטבע.
ההלוויה תתקיים ביום א' ה- 05.08.12, בשעה 17.00, בית עלמין קריית שאול.
יושבים שבעה בבית המנוחה, רחוב אהרון קציר 15, קרית קריניצי, רמת גן.

החברים: גודי ומיקי אברמוביץ, רות וג'ו בורמן, פזית ורני גלוגאו, דינה ומנדוש וכסלר, ציפה ואריק כרמון, מרים ואריה נאור, יפעת ועמירם פליישר ותמי ובני פרץ מנחמים את שמעון ומשפחות ברנר וברזילי על מות יקירתם.

חברת אמישראגז מנחמת את שמעון ברזילי על מות רעייתו.

3 Comments

  1. חיים ארד

    היא היתה טיפוס ציפי כך לפחות אני זוכר אותה כנער.היא כנראה היתה אמא טובה .מה שאומר שלעולם אי אפשר לשפוט על פי המראה .ואם מדברים על המראה היא היתה יפיפיה עם נוכחות של כוכבת הוליוודית .זקופה ונגישה כמו שרק אישה שיודעת שהיא יפה מסוגלת להיות.היא תדע כבר להסתדר שם למעלה .משתתף בצערכם

  2. רפאל גוזלן

    היתה לי ולמשפחתי הזכות והכבוד להכיר את ציפי האשה המדהימה באישיותה השובה לב! אין שיעור לחוכמה, אינטלגנציה שכלית ורגשית של ציפי! אהבת האדם באשר הוא! ההתמודדות עם החיים היא מושא להערצה מצידה של ציפי. חוש הומור מפותח וכמה חוכמה בתפקודה כרעייה לאישה המדהים שמעון, אשת חיל מי ימצא אומר הפסוק ולשמעון הוא מתאים בדיוק! כבר מתגעגעים ודומעים את הסתלקותה של של ציפי לעולם שכולו טוב! אני מקנה באותם אנשים שזכו ליותר זמן איכות עם ציפי המקסימה והמדהימה , האוהבת ונאהבת, המוערכת והנערצת!!! מחבקים ומנשקים את שמעון וכל המשפחה המיוחדת! יהיה זכרה ברוך לנצח נצחים!!

  3. רפאל

    הנה חלפו להן שנתיים מיום הסתלקותה של ציפי בת אסתר ז״ל המאוד יקרה וחסרה!
    הזכרון שלי לציפי על אישיותה הנדירה באמת!!! תופס אותי לעיתים קרובות כיאה לבת משפחה מדרגה ראשונה, זה היתה יכולתה הפנומנלית במגנוט הזולת והשראת קסם שאין שני שלו!
    הצלחתי ואף זכיתי לעלות הקדשות לעילוי נשמתה הנדירה של ציפי ז״ל
    אאחל שציפי תנוח על משכבה בשלום ותמליץ בטוב על כל עם ישראל.
    ת.נ.צ.ב.ה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן